Pettusega KTMi müümine: lugu üheksas osas ehk 6000 Eurot kooliraha (CMS-Transport ApS)
-
- Postitusi: 846
- Liitunud: 21 Mai 2013, 17:33
- Tsikkel: Cagiva GC, Aprilia Tuareg
- Asukoht: Viitina
- Tänanud: 40 korda
- Tänatud: 92 korda
- Kontakt:
Re: Pettusega KTMi müümine: lugu üheksas osas ehk 6000 Eurot kooliraha (CMS-Transport ApS)
Ma proovin nüüd niimoodi kirjutada, et natukene õppime sellest ja ma ei solva keegi.
Osa 1.
Kui keegi arvab, et üle 70 miljonid Sakslased magavad head diilid maha ja tark ja kiire Eestlane saab just seda allahinnatud ja ihaldatud kaup enda peale, siis ta peab päris …..XXXX olema.
Ma saan põhjalik kogemuste alusel väita, et huvitav pakkumised on üks või maks. 2 päevad üleval. Juhtub ka nii, et juba pool tund enne avaldamist on kaup maha müüdud. Ära palun unustame, et nii mobilest kui ka autoscoudist on otsinguga tegelev seltsimehed olemas kes seadistavad endale otsingud nii, et värsked / huvitav pakumised maanduvad kohe nagu „vaata seda“ enda emaili-boksist.
Mul isiklik on näiteks antud hetkel kolm „häirekellad“ üleval…, ja siis juhtub ikka nii, et keegi on minust kiirem ja kaup juba läinud
Osa2.
Paistab, et Eesti ostja on linguist? Ja isegi siis sai petta…
Osa3.
Ma mitte kuidagi saan aru, miks Eestlased haaravad ennast ostu-müügi lepingutest kinni. Tema väärtus Saksast (liiklemiste vahendite ostu-müügi puhul) on pigem vetsupaberiväärne. Miks? O.-m-lepingud tähendavad hoopis midagi muu kui Eestist.
Kallis lugejad, kena kui te tahate/soovitate müüjast ostu-müügi lepingud. Aga mingi tähtsus väljaspool sellest, et Eesti transpordiamet nõuab seda, ja Sakslane tahab tõendada oma kindlustusseltsile vastu et tsikkel on müüdud, eriti ei ole!
On pigem isegi nii (põhjustatud !) et pigem vältivad Sakslased diili algusest ostu-müügi lepingud. Peale maksmist on aga vastupidi, kõik korralik kodanikud kui ka firmasid väljastavad seda ilma probleemideta – kui ostja soovib.
Osa4.
Vaatame Frankfurti aadressid, siis pangakõrghooned ja punaste laterna majad / tänavad on ainult kiviviskekaugustest omavahel peaaegu samas aadressist – ma ei leia nii siia või sealtpool üle tee viisakus.
Epiloog: minu jaoks kõige kurvem ja keerulisem ülesanne on praegu (ma tegelen sellest vist iga teine päev) on võltside „Zulassungsbescheinigung (vanasti „Brief“) kasutatav tegelased välja praakida. Saksast liiguvad mittu tuhat varastatud blankettid – aga õnneks kasutavad pettid neid blankettid pigem Porsche, kallis BMW´d ja Mercu´de müügiks, mitte aga tsiklide valdkonnast.
Siin on ka üks põhjus, miks palju müüjad ei avalda nii numbriplaat kui ka VIN.-kood – kas kuulutusest kui ka vestlustest.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.