Tähelepanek õnnetustest mootorratastega
Re: Tähelepanek õnnetustest mootorratastega
Vot nende tsikli küljes olevate varrastega piki säärt saamise kogemus tõesti puudub. Ei oska hetkel isegi silme ette manada millest jutt.
Esimesed hooajad lasin ka saapaga, sõltumata ilmast. Põhjendus sama, et kui peaks s.tasti minema, siis oleks max võimalik kaitse. Aga mingi hetk sai sellest natuke kohmakast liikumisest siiber ja teksa-kets kombo vastu vahetatud ning ausalt öeldes sellest hetkest alates seisavad saapad nurgas. Reedel otsisin välja ja kasutasin üle jupi aja, kuna plaanis oli pikem ring ja arvasin, et ketsiga äkki jahe. Natukese aja pärast keerasin koju tagasi ning vahetasin ikka teksa+kets vastu ning läksin oma sõiduringile.
Jep, kui kuhugi vahele peaks jalaga jääma, siis tõenäoliselt tulemus kehvem kui saapaga. Olen sellest teadlik ja sellega arvestanud, loodetavasti ei pea seda kunagi testima. Kaitsel olen rõhunud rohkem pea ja selja olulisusele. Ehk siis alati korralik kiiver ning Dainese täispikk seljakaitse, mitte jope sees mingi pehme lahendus. Jalgadel enamasti ka Dainese säärekaitsed teksa peal. Antud kombo on ka ühe küljeka ja üle pea selja peale maandumise testi saanud, seljakaitse töötas ootustele vastavalt, ka kiiver ning säärekaitsed said oma testi kätte.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.