cž 125 krossikas
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
- Asukoht: Saue
- Kontakt:
cž 125 krossikas
Mix see masin nii palju laguneb krt võtku ---
3 korda juba lääb keti ja käiguvahetuspoolse küljekaane pooleks kuna kett tuli maha. Esimene kord sai keevitatud 2 korda sai uus ostetud ja nüüd jälle
Kett on täiesti normilt pinges aga kui ma paremat pidi ringe teen või mingit kannakat siis viskab vahest keti maha nüüd sai just uus kett pandud hammakad ka normid ja ikka.. Keti panin paika koha peal surusin alla ja vaatasin et kui amordid on suht normaalselt all siis panin nii et päris pinges ei ole oleks selline mõnus või kuidas öelda .. Kett lõhub küljekaane sellepärast ära kuna käiguvahetaja simmerlingi jaoks tuleb kaanest selline 2 cm pikk osa välja ja kui kett maha siis hakkab selle peal käima kolks kolks ja pooleks, murrab nurga välja ...
Kas kellegil on sama prob olnud ja kuidas on see probleem lahenduse leidnud kas midagi kuidagi ette keevitades või ?? Nagu keti ja selle kohavahele suuremas ulatuses risti üle kaane et ei suudaks pooleks lüüa või midagi ?


Kas kellegil on sama prob olnud ja kuidas on see probleem lahenduse leidnud kas midagi kuidagi ette keevitades või ?? Nagu keti ja selle kohavahele suuremas ulatuses risti üle kaane et ei suudaks pooleks lüüa või midagi ?

CŽimeestelt küsiks, et mis teie kolbidega juhtub?
Viskab killu välja/kulub ära/põleb läbi, et mõni mees räägib hirmulugusid sellest, et suvel vahel iga nädal kolbi vahetab(arvatavasti sõitja viga)?
Aga mõnel kestab. ei tea kas täpselt reguleeritud mootorist või lihtsalt mõistlikust sõidust.
kaldun arvama, et selle ketijutu kurjajuur on mingis loksus. kas tagakiik või rattalaagrid .

Viskab killu välja/kulub ära/põleb läbi, et mõni mees räägib hirmulugusid sellest, et suvel vahel iga nädal kolbi vahetab(arvatavasti sõitja viga)?

Aga mõnel kestab. ei tea kas täpselt reguleeritud mootorist või lihtsalt mõistlikust sõidust.
kaldun arvama, et selle ketijutu kurjajuur on mingis loksus. kas tagakiik või rattalaagrid .
-
Teema algataja - Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
- Asukoht: Saue
- Kontakt:
Te oelte valesti aru saanud kett tuleb maha ja lööb KÜLJEKAANE pooleks kett ise täiesti terve !!
Kolbe läheb mõndadel cždel sellepärast kuna mul oli ka see prob on valesti läbi puuritud või siis teatud aja pikku vähemalt mul oli nii oli gaasikambrite ja väljalaske peenike sein mingi 0,1 mm suurem ja lõhkuski kolve ainult kolve saigi ostetud igal kolvil olid mustad õrnan triibud peal vaadake järele
..
(küljekaan !) Ma pakun et see on sellest et tavaliselt tuleb kannaka ajal ja siis ei ole kett nii pingul kuna ma üks jalg maas ikkagi kannakat või niisama kannakaid kohapeal ! tagarattas loksu ei ole ! keti pingutitel on mõelaml pool ära loetud mitu vahet on ja mõlemal pool sama palju kui ratas on viltu siis mega vähe siis ainult see võimalus, et need vahed on üelpoolt nats rohkem kulunud kui teiselt poolt !
ABI tahtsin sellega et kas kellegil teisel ei ole sarnast proba olnud ja kuidas lahendada kas midagi keevitada risti üle kaane et keti ja selle vahel oleks teist pidi suurem tükk siis ei saa ta nurka pooleks murda kaanel ..
Kolbe läheb mõndadel cždel sellepärast kuna mul oli ka see prob on valesti läbi puuritud või siis teatud aja pikku vähemalt mul oli nii oli gaasikambrite ja väljalaske peenike sein mingi 0,1 mm suurem ja lõhkuski kolve ainult kolve saigi ostetud igal kolvil olid mustad õrnan triibud peal vaadake järele

(küljekaan !) Ma pakun et see on sellest et tavaliselt tuleb kannaka ajal ja siis ei ole kett nii pingul kuna ma üks jalg maas ikkagi kannakat või niisama kannakaid kohapeal ! tagarattas loksu ei ole ! keti pingutitel on mõelaml pool ära loetud mitu vahet on ja mõlemal pool sama palju kui ratas on viltu siis mega vähe siis ainult see võimalus, et need vahed on üelpoolt nats rohkem kulunud kui teiselt poolt !
ABI tahtsin sellega et kas kellegil teisel ei ole sarnast proba olnud ja kuidas lahendada kas midagi keevitada risti üle kaane et keti ja selle vahel oleks teist pidi suurem tükk siis ei saa ta nurka pooleks murda kaanel ..
-
Teema algataja - Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
- Asukoht: Saue
- Kontakt:
Mul on kahe kuu jooksul aint 2 korda maha tulnud ja nüüd teinekord t*** jälle läks küljekaan. . Ma vaatan mul neid hammakaid on sai laseriga lastud tagavara
võin vahetada aga enda arust küll ei ole nii kulunud maybe.. Hmm tagakiiget sai keeviatud ühe korra oleks vasakpoolse amordi juurest peaaegu pooleks läinud äkki sai veits viltu kokkukeevitatud hmm .. Aga ikkagi kui ma küljekaant lasen jälle keevitada siis tahaks mingi asja ka vahele lasta et ta ei lendaks selle simmerlingi koha peale kohe ja ei muuraks tükki ära !! lasta pigemalt üle kaane et siis jaotub see jõud laiemini .. Kui peaks juhtuma uuesti maha minema ..

Kolbe hakkab lõhkuma, kui silinder on ellipsisse kulunud. Lase üle puurida ja see probleem kaob. Ka on oluline mis õliga sõita. Oleneb muidugi ka kas on originaal või tehtud pütt. Ja muidugi kui tahad, et käiks hästi nii kõrgetel kui ka madalatel pööretel tuleks karpa ja silindri vahele klapp panna. Korviga näiteks pea võimatu sõita kui klappi vahel pole.
Aga see keti värk... Vaata tagumine ketijuht üle alustuseks. Ja kui ketti pingutad kas tsikkel on ikka puki peal sel ajal? Mul näit. on kett kõige pingumas asendis just puki peal. Kui maas ära pingutaks, lööks hüppes kohe keti pooleks.
Aga see keti värk... Vaata tagumine ketijuht üle alustuseks. Ja kui ketti pingutad kas tsikkel on ikka puki peal sel ajal? Mul näit. on kett kõige pingumas asendis just puki peal. Kui maas ära pingutaks, lööks hüppes kohe keti pooleks.
Siit jutust võis välja lugeda sellise asja, et kui tahad, et käiks hästi nii kõrgetel kui ka madalatel pööretel tuleks karpa ja silindri vahele klapp panna. Ei ole sellisest asjast veel kuulnud, kas see on mingi oma looming või siis tehase vidin ja kuhu see üldse pannakse, kui sul on karpa ja silindri vahel kummi lutt? Masin ikka cz 125.
See on reed valve klapp mis käib karpa ja silindri vahel. Kuid cz'il seda pole.
http://www.cactusaviation.com/Products/ ... 85_200.jpg
http://www.lambretta.net/shop/0173A.jpg
http://www.cactusaviation.com/Products/ ... 85_200.jpg
http://www.lambretta.net/shop/0173A.jpg
-
Teema algataja - Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
- Asukoht: Saue
- Kontakt:
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.