Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
No alustada võiks sellest, et mida su manual ütleb?
Õlitaseme mõõtmiseks peab amort olema lõpuni kokku surutud, ehk siis vedru tuleb igal juhul pingest vabastada. Teoreetiliselt võiks see mõõtmine käia ka siis, kui vedru sealt välja turritab, aga pole veel kohanud sellist tootjat, kes seda selliselt ette näeks. YMMV.
Ahjaa, arvesta videoid vaadates, et USD amordil on kogu see padajänn natuke teistsugune. Üldpõhimõtted on kõik samad, aga vbl tekitab segadust, kui päris rohelisena ühe asemel teist vaadata.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.