Tähelepanek õnnetustest mootorratastega
-
- Postitusi: 700
- Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
- Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
- Asukoht: Tartto
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 71 korda
Re: Tähelepanek õnnetustest mootorratastega
Slash kirjutas: ↑23 Okt 2021, 10:51Mul on selline tähelepanek, et tegin pisikese avarii kiirusel alla 20km/h, ratas kukkus jalale - pealmine sääreosa vajas õmblust 17cm pikk (moto pükstel seal kaitse puudub täiesti) ja jalas olnud Icon Patrol saapad ei kaitsenud essugi. Murdsin pöialuu ja ka üks varvas oli üsna muljutud, saapa ninna tuli suur auk. Hiljuti arutasin sõbraga mõtet, et äkki sõita turvasaabastega hoopis ja ta nentis, et need pole õiged asjad aga antud olukorras oleks mu jalg terve ja ei istuks 6-8 nädalat kipsis.
Mis nende linna saabaste point on kui need ei kaitse? Ratta alla jäämine on vast üks enim levinuid vigastusi ja jalalaba küljel ja talla liist peaks olema vähemalt tugevdatud kui "motosaapana" end promotakse. Pehmet kossi käes väänates ei saanud ka ise aru kus see kaitse siin on aga uskusin, et kui on sertifikaatidega, ju siis kaitseb. Tuleb ikka talupoja mõistusgea vaadata ja mitte neid üle haibitud moto logosid uskuda. Seega uueks aastaks sõjavõe saabas või mõni turvasaabas hoopiski.
PS, Richa 250.-sed teksad olid ka ribadeks sealt kus sääre vigastuse sain. Mis iganes seal nahka tungis, lõikas läbi selle "tugevdatud" teksariide ilma igasuguse probleemita.
Icon ongi tuntud rohkem stiili kui reaalse kaitse poolest. Nagu isegi mainisid, pehmet kossi käes väänates väändub see ka jalas olles. Et saabas kaitseks, peab olema jäik, eelistatult kõva plastiku või metalliga kaitstud. Hüppeliigesest peaks olema jäik, isegi jäigem kui turvasaabas, ratta peal seal pole liikumist vaja.

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.