Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8460
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 341 korda
Tänatud: 439 korda
Kontakt:

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas mx77 »

oil kirjutas: 20 Okt 2021, 15:44

Oot-oot... tagapuka peale - sa mõtled eraldi pukki, millega tagaratta ülesse tõstsid? Õlitaset peaksid kontrollima tasasel maapinnal, nii et pole ette- ega tahapoole kaldu, ning nii, et tsikkel seisab tasakaalus (õrnalt hoiad teda lenksust). Võid ju panna ta seina äärde, nii et kui peaks liiga palju sinust kaugemale vajuma, toetub vastu seina (kui kardad, et läheb käest).

Siis vaata alles õlitaset läbi akna. Esimest või tagumist otsa tõstes muutub ka õlitase mõõteaknas.

See tagapukast tingitud nurgamuutus on suht tühine võrreldes võimaliku külgsuunalise kalde muutusest tingitud veaga, eriti kui tsiklit on ikka pagana raske täpselt otse püsti hoida ning samal ajal õlitaseme silma jälgida. Kui tagapukk ei tõsta adapteritest vaid otse kiigest saab selle tõste ka minimaalseks teha.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”