Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Kasutaja avatar

Teema algataja
Nozzu
Postitusi: 930
Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
Tsikkel: Honda CRF300L
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 79 korda
Kontakt:

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Nozzu »

oil kirjutas: 20 Okt 2021, 15:44
Nozzu kirjutas: 20 Okt 2021, 14:34
grahv kirjutas: 20 Okt 2021, 09:24
morse kirjutas: 19 Okt 2021, 18:09

Kõigepealt tuleks ikka mõned tuhanded sõita. Tuvastada kas ja kui palju õli kulub.

Ja hooldusmugavuse ning õlikulu täpse hindamise huvides tee või osta omale pukk, mille peale ratas hoolduse ajaks tõsta. Kraad või paar kallet siia-sinna võib õlitasemele mõjuda ehmatavalt :)

G

Kusjuures jaa! Eile öösel ajasin ratta tagapuka peale. Ja avastasin, et õlitase, mis paar tundi varem, ratast puusaga toetades ning pudelist peale kallates, tundus maksimumis olevat, ulatus vaid mõõteakna poole peale.
Ehk siis ei ole võimatu, et ma õlivahetuse järgselt ei lisanudki mootorisse vajaliku kogust ning hiljem, samuti kuidagi kööbakalt mõõtes, jõudsingi järeldusele, et kui enne oli kõik üle ja nüüd on kõik puudu, siis järelikult on kõik nässus.

Oot-oot... tagapuka peale - sa mõtled eraldi pukki, millega tagaratta ülesse tõstsid? Õlitaset peaksid kontrollima tasasel maapinnal, nii et pole ette- ega tahapoole kaldu, ning nii, et tsikkel seisab tasakaalus (õrnalt hoiad teda lenksust). Võid ju panna ta seina äärde, nii et kui peaks liiga palju sinust kaugemale vajuma, toetub vastu seina (kui kardad, et läheb käest).

Siis vaata alles õlitaset läbi akna. Esimest või tagumist otsa tõstes muutub ka õlitase mõõteaknas.

A mul on see pukk selline, et Duca ratta tõstab ilusti õhku aga KLRil jääb tagumine ratas pea aegu vastu maad, noh, mingi mill-paar on kõrgemal, nii et ratas küll ei veere aga käega tugevalt lükates saab ringi ajada. Ehk siis hoiab sirgelt ja pea aegu vastu maad.

Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”