Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)


oil
Postitusi: 822
Liitunud: 15 Apr 2014, 09:39
Tänanud: 31 korda
Tänatud: 91 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas oil »

Nozzu kirjutas: 20 Okt 2021, 14:34
grahv kirjutas: 20 Okt 2021, 09:24
morse kirjutas: 19 Okt 2021, 18:09

Kõigepealt tuleks ikka mõned tuhanded sõita. Tuvastada kas ja kui palju õli kulub.

Ja hooldusmugavuse ning õlikulu täpse hindamise huvides tee või osta omale pukk, mille peale ratas hoolduse ajaks tõsta. Kraad või paar kallet siia-sinna võib õlitasemele mõjuda ehmatavalt :)

G

Kusjuures jaa! Eile öösel ajasin ratta tagapuka peale. Ja avastasin, et õlitase, mis paar tundi varem, ratast puusaga toetades ning pudelist peale kallates, tundus maksimumis olevat, ulatus vaid mõõteakna poole peale.
Ehk siis ei ole võimatu, et ma õlivahetuse järgselt ei lisanudki mootorisse vajaliku kogust ning hiljem, samuti kuidagi kööbakalt mõõtes, jõudsingi järeldusele, et kui enne oli kõik üle ja nüüd on kõik puudu, siis järelikult on kõik nässus.

Oot-oot... tagapuka peale - sa mõtled eraldi pukki, millega tagaratta ülesse tõstsid? Õlitaset peaksid kontrollima tasasel maapinnal, nii et pole ette- ega tahapoole kaldu, ning nii, et tsikkel seisab tasakaalus (õrnalt hoiad teda lenksust). Võid ju panna ta seina äärde, nii et kui peaks liiga palju sinust kaugemale vajuma, toetub vastu seina (kui kardad, et läheb käest).

Siis vaata alles õlitaset läbi akna. Esimest või tagumist otsa tõstes muutub ka õlitase mõõteaknas.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”