Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Irual kirjutas: 13 Okt 2021, 22:46

Kas sellise mahuka töö korral pole kaalunud juba reguleeritavate traaversite tegemist?

Äge värk igal juhul!

L

Ei tulnud see mõttessegi kusjuures pole näindki selliseid traaverseid 😀 Sellessuhtes et 3d mudelis sai nüüd niipalju keerutatud seda pilti ja arvutatud et need peaks olema nüüd suht idekad ja mahub kogu kompott kenasti rehvi taha ära ka

morse kirjutas: 14 Okt 2021, 00:08

Ilus disain!

Kas seda hirmu ei ole, et juhitavus väga laisaks muutub, kui nurka suurendada? Päris arvestatav erinevus võib olla… Samas ei saa kindel olla enne kui pole sõita proovinud - võibolla on kogu kompott kokku maru hea :)

Disain sai jah üsna asjalik ja eriti sai rõhku pandud kergusele arvestades, et need tükid on ikka eriti lahmakad, kuna laius 200 esiotsale ja offset ka kõvasti suurem originaalist. Ülemise kaal 1200g ja alumine 1900g, praegused mis sai kunagi 6a tagasi tehtud väga algelise programmi ja vana 3 teljelise masinaga olid kaalus ülemine 2500g ja alumine 4500g 😂 . Juhitavus ma usun, et peaks täitsa ok olema, saab kogu kompoti kõvasti madalamaks ka lasta, mis omakorda muudab juhitavust kiiremaks. Fredy vrodidel on torud vist ca 3 kraadi all ja no kuradid keeravad ikka super hästi võrreldes selle minu dinosaurusega mis varem oli. Nüüd nende uute traaversitega peaks lõpuks lenks reaalset keerama ka, mitte et oleks vaja tühja ülemiste keskuse parklat et saaks valesti sõites kuskil ümber keerata. 😀 Aga noh arvestades, et selle ratta puhul on rõhk läinud ju tegelt mujale, kui originaalist sõidumugavust paremaks muutes, seda sai õnneks natuke kohendatud vedrustuse ja pidurite näol.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”