Jawa360, VAPE ja küünlad
-
Teema algataja - Postitusi: 465
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 122 korda
Re: Jawa360, VAPE ja küünlad
Hundiohakas kirjutas: ↑11 Okt 2021, 09:56Pigem siin asi vasaku ja parema silku erinevas täitumises kütteseguga.Minu mäletamist mööda arstitakse karpa pööramisega.
Huvitav, ehk täpsustad seda lähenemist.
Seda täituvust olen ka kahtlustanud (vasak küünal on olnud vaesema- või siis ebaühtlase kütte segu keskkonnas), kui summutid olid vanad e. erinevate rataste omad + parempoolne oli ka mingi vahesein natuke teine - väljendus väljuva heli plaksudes, mitte popsudes nagu teise summuti hääl. Panin selle summutite kaela, sest segu takistused/imemised jne on silindri mõttes erinevad, kui summutid on ehituslikult erinevad.
Summutite vahetusena lootsin olukorra muutust, kuid näe ei ole muutusi.
Originaalkarpal on ujuki kamber tõesti vasakul pool, kuid kanalid/düüsid on sümmeetrilised.
No originaalkarpa on kahe tikkpoldi küljes ja pöörata saab ehk 0,xx kraadi... kui sedagi.
On olemas ka uuema tüübi karpad (638 oma), mis juba ka ehituslikult on sümmeetriline.
Seega ega mul väga palju murekohti selle rattaga pole, seega hakkavadki tekkima need titi-miti asjad...
PS muide kahetaktilisel on positiivne see, kui segu on natuke rikas, kui vaene. See on tekitanud sellise olukorra, et parem silku küünal on konkreetne ja tahaks nõks vaesema segu, siis vasak seda teha jällegi ei luba.
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.