Hayabusa pealt elektritsikli vuhisejaks
Re: Hayabusa pealt elektritsikli vuhisejaks
mõjutab küll. vastutuul iseenesest mõjutab väga palju kui tegu on suhteliselt tugeva tuulega. siis veel on tuuletakistus külmemat õhumassi läbides suurem (ilmselt siiski hetkel veel väike vahe, kuna tegelikult temperatuurid pole nii suurel määral muutunud) ja teiseks vist ka selle akupaki jaoks on optimaalsem pisut suurem töötemperatuur. arvatavasti külm tuul jahutab praegu akuelemendid liiga maha ja pole välistatud, et välja antav pinge on siis mõnevõrra madalam...kuigi iseenesest akupakk ei tohiks sellel rattal mingi viimase vindi peal käia, isegi põhjagaasiga.
eks selliste pillidega olegi alati nii olnud, kui sõidad "punn põhjas" ja kasutades mootori maksimaalset võimsust, siis iga väike asi mõjutab. tuulesuund, temperatuur, isegi silmaga tajumatu ülesmägi, tsikliga sõites juba riietus mängib teatavat rolli isegi kettülekanne efficiency näiteks muutub väidetavalt päris suurel määral kui võrrelda tuttuut ja ülihästi hooldatud ketti, vana ja hooldamata ketiga. kaotad 5% jõuülekande efektiivsuses, teisisõnu a'la 10hp'st mootoris jõuab rattasse parimal juhul 9.5, kehvemal juhul 9hp. kuigi sellel konkreetsel rattal vist ülekannet kui sellist ei olegi ehk rummumootor...aga jah point sama, et kõiksugused asjad määravad. kui kokku arvestada siis võib see vahe olla päris suur.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.