Riga Delta V 50 käigukasti jupid
Re: Riga Delta V 50 käigukasti jupid
Selle aparaadi varuosi on teoorias saada Põlvast RH Autoosadest.
Miks teoorias? Aga seepärast, et tänapäeval teevad mingeid osasid millestki ja kuidagi miljon kooperatiivi üle endise liidu.
Kvaliteediga oli juba tehasest väljunud uuel mopeedil probleeme ja eks võib ette kujutada praegust kvaliteeti.
Näiteks ei töötanud need käsikäikudega asjad juba uuena ja hammasrattad olid tehnoloogilise tootmisveaga kus nad läksid karastusvedelikku serviti, mille tulemusel pool hammasratast oli täiesti pehme ja teine pool üle karastunud.
Käsikäikude süsteem on maha tehtud Saksa toodangult ja kui seal asi toimis, siis venelased ei saanud hakkama.
Juba lenksu läbimõõt on liiga peen et sinna ümber kerida nii jäika käiguvahetustrossi.
See pulk millest sidurilink kinni hoiab on ka poole peenem kui sidurilingi vahe.
Selle saab väga hästi tööle, kui kasutada kaasaegset pehmet trossi, teha see pulk ühest otsast sama jäme kui sidurilingi vahe ja keerata ümber lenksu 2mm plekist rõngas.
Parim lahendus oli aga vene ajal Iz Planeta sossklapi link.
Kui esimest vaja hoidsid näpuga linki ja kui polnud lasid lahti ning nii sai küll krossi sõidetud, kuna jalakäikudega keegi sõita ei tahtnud sest lingi käik oli meeletult pikk et esimest pannes võis selle maasse kinni jätta ja murda.
Sidurikettaid aga ei maksa mingi raha eest osta vaid ise teha tekstoliidist ja kolviks kasutada miskit kaasaegsemat kus rõngad on terasest ja kitsad.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.