Hayabusa pealt elektritsikli vuhisejaks
Re: Hayabusa pealt elektritsikli vuhisejaks
Ei ole väga mingit mõtet hakata seda "piirajat" maha võtma. Pakun, et see on seal siiski asja pärast, mitte nagu teist tüüpi mootoritel. Maha põlemud mootor, maha põlenud kontroller või ka varakult ja kiirelt tapetud aku ei ole mumeelest seda alla 10kmh tunnis väärt.
Mis mootorit seal kasutatkse mul pole aimugi, aga motenergy mootorid mida ma sihin näiteks lubavad max võimsust kuskil nii 30 sekundiks ainult. Numbrid on siis näiteks a'la 12kw ja 30kw, esimene neist on püsiv võimsus.
Väga kerge sõitjaga linnas, tuulevaikse ilma või taganttuulega võib tõesti pikem sõit tulla. Maanteel se sõitja mass ei loe midagi kui just tihti ei pidurda kiirenda. Aga vastu või taganttuul maanteel jällegi loeb väga märgatavalt. Võib küll 70 ära sõita kui ei pressi päris max gaasiga ja tuul puhub tagant ning sõidad suvisel kuival ajal hästi ümmarguseks pumbatud rehvidega. Arvatavasti määrab ühtteist ka see, mis asendis ise seal ratta otsas istud. Noh, põhimõtteliselt kõik umbes samad asjad nagu jalgrattasõidu puhul...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.