Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
-
Teema algataja - Postitusi: 899
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 416 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Nii, järgmine etapp - õlivahetus - tehtud!
Läks siis sisse 10W40 Gulf õli.
Ülivahetus, nagu arvata võis, miski väga keeruline protsess pole. Olen seda ennegi teinud. Mitte küll Kawal aga Ducal. Siiski, päris ilma pisisekeldustetga ei möödunud.
Põhjaaluse poldi lahti keeranud, avastasin, et poldil puudus seib. Ei olnud ka õlikaussi kukkundu, kontrollisin. Käsin paar poodi läbi, lõpuks ühest sain vaskseibi. Mitte küll päris mõõdus aga ehk peab.
Edasi õlifiltri pesa lahti. Õnneks polnud poldid kinni roostetanud ja sai kenasti kätte. Tagasi panekuga jälle tõrge. No ei lähe kaan tihkelt kinni. Seal on see läbi filtri jooksev mingi metall pulk, aukudega, mõtlesin, et see äkki pole korralikult pesas. Võtsin välja, panin uuesti, võtsin välja, panin uuest. No ikka ei lähe filtripesa kaan tihkelt kinni vaid jääb miski 3 milli vahe. Lõpuks otsisin Youtubest lahendust. Lahendus oli lihtne, kaanele tuleb anda käega üks mats, ja paigas ta ongi.
No ja siis juba uus õli sisse.
Pragu muidugi garaazhi kontrollima minnes sain paraja ehmatuse. Ratta all oli väike õlilaik. Mõtsin, et ongi nii, et lekib. Et tuleb lahti võtta ja ilma seibita tagasi panna polt, sest enne ju pidas. Asja üle natuke juurelnud, jõudsin siiski järeldusele, et see õli tilkus põrandale ilmselt põhjaksitse pealt kuhu see ilmselt valgus, kui poldi maha keerasin ja voolava joa all sobrades polti otsisin.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.