Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
-
- Postitusi: 161
- Liitunud: 09 Sept 2008, 00:39
- Tsikkel: honda cbr900rr suzuki gsf600
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
ummip kirjutas: ↑23 Sept 2021, 02:29Jesper kirjutas: ↑23 Sept 2021, 00:26No sulle lihtsalt juhtus vähe parem eksemplar, aga ka see pole garanteeritud, et kas täna 25Nm asemel 27 peal klõpsu tegev hiinakas homme seda näiteks 43 peal ei tee. Õnneks on tegemist ühega vähestest asjadest, mille ma õppisin ära teiste, mitte enda kogemustest , aga päriselt ka, kui su mõõdulint annab 2m näidu reaalse mõõdu vahemikus 1,5-2,9m, siis kas sa tunneks, et selle alusel kasvõi puukuuri ehitamine on hea mõte ja veidi kvaliteetsem mõõteriist on tarbetu peenutsemine?
Anoh nagu Karjamaa vanasõna ütleb, kui pea ei võta, siis võtab helicoil Eelmisel nädalal just keerasin kirstu alumiiniumist käändteljele ühe sisse, sest žarniiri polti pingutades oli tunne, et naaaaatuke peab veel keerama... ei pidanud .
See asi nüüd nii hull ka ei ole eks neid tööriistu tuleb ka mõistusega kasutada. Kui käib klõps siis ei ole vaja edasi pingutada, rikub ära. Peale kasutamist tuleb pinge nulli keerata, muidu väsib vedru ära. Kui selliseid elementaarseid asju ei tehta, ongi tulemuseks 25 asemel 45 või 15. Nii, et algajale selline tööriist on abiks kindlasti. 3/8 soovitasin sest sellega saab enamus tööd tehtud. Skaala peaks neil olema15 20 - 70. See 1/2 jäägu parem kõvemate ühenduste jaoks. Kuna 3/8 padruneid pildil pole tuleks veel soetada ülemine 3/8 - 1/2 ja3/8 - 1 m 4.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.