Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
-
Teema algataja - Postitusi: 910
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 431 korda
- Tänatud: 76 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
joel kirjutas: ↑17 Sept 2021, 15:07Nozzu kirjutas: ↑17 Sept 2021, 14:56Mu esmakohtumien selle rattaga tekitas kahetisi tundeid. Kriipsud-kraapsud, kuivanud pori, roostetavad poldid, paari koha pealt lagunenud plastik. Küljest murdunud peegel. Mittetöötav suunatuli, streikiv süütelukk, reservasendis tilkuv kraan. Näritud ja narmendavad cripid, millest ühest vaid pool alles. Mittetöötav spidomeeter.
Mitu punkti sellest ostueelse kontrolli nimekirjast oleks edukalt läbinud? viewtopic.php?f=1&t=111004#p864208
Tead, ei viitsi isegi vaadata. Läksin põhimõtteliselt selle, kulda väärt soovituse peale: Istu peale, sõida ja kui tunne on õige - siis on õige!
Küll muud hädad annab pärast järgi aidata.
No seda ma tean, et piduriklotsid on läbi. Sel rattal on juba ideaalses olekus pidurdamsiega probleeme. Ducati piduri puudutamisele järgneb kohe valulik reaktsioon munandites ja ratta peatumine. KLR aga...noh, piduri heeblit tõmmataes hakkab ratas aeglaselt kiirust kaotama.
Pidurikettad tundusid aga OK olevat.
Katsusin ka rattaid loksutada, et kas on laagrid läbi. No ei loksunud.
Uurisin raami - no on must ja värv maas, aga kuskilt mõlkis ei ole ja roostes kah mitte.
Mis veel....elektrivärk tundus töötavat - v.a üks suunakas.
Kodaraid natuke kõlsitasin kah ja vaatasin ega veljed mõlkis ole. No tundus kõik ok.
Mootor ei olnud kah kusagilt nähtavalt õline. Kui oleks probleeme olnud, oleks näha olnud, sest nagu öeldud, omanik ei teinud midagi pildi ilsutamiseks.
Ahjaa..ka soojalt läks mootor kenasti käima.
Suitsu välja ei ajanud. Ehkki eile jah, käima pannes ikka tuli seda suitsu sumpast välja rohkem kui Ducal. Samas polnud see must suits.
A...hammakaid vaatasin kah. Needki tundusid täitsa ok olevat. Tegelikult nägid enam vähem uued välja. Moos oli kuus aastat tagasi koos ketiga ära vahetnud ja pärast seda jäi ratas seisma.
Ehk siis jah...natuke uurisin aga....
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.