Suzuki savage LS 650 õlikadu
-
- Postitusi: 464
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 121 korda
Re: Suzuki savage LS 650 õlikadu
Ma natuke kahtlen kompressiooni mõõtmise tulemuse seost taandades õlirõngaste olukorrale, oletada saab küll...... Kompressioonis mängivad rolli surverõngad ja õlirõngad võivad täiesti kinni olla ning mitte töötada aga kompressioon on normi piires. Aga jah, kui kompressioon juba madal, siis tõenäoliselt ka õlirõngad pekkis, sest tahmab need kindlasti kinni...
Mina pigem alustaks küünlast ja selle väljanägemise tõlgendamisel, sest kolbi näha on natuke keerulisem...
Pisike juhis (loomulikult on küünla väljanägemisi oluliselt rohkem ja kirkamad, kuid laias laastus peaks aitama) ka küünla väljanägemisel (lk10): https://www.denso.com/global/en/product ... mation.pdf
50..100 ml õli paarisaja (no 200-400km ma eeldan, sest üle selle peaks juba mainima poole tuhande või ligi tuhande km) kohta on ikka päris palju. Põhimõtteliselt sama palju kui kahetaktiline mootor 100km läbimisel 5l/100km küttekuluna tarvitab 2T õli suhtena 1:50le kütte hulgas e. 100ml. No jah, 2T õli seguneb küttega paremini seega neil küünlad OK värvusega, kuid tavaline käigukastiõli seda eriti ei tee... no kaasaegsemad täissünt õlid ehk küll ning siis keeruline aru saada, et läbi silku uhab.
Kui ikka korralik õlikogus läheb läbi silindri, siis küünla väljanägemine peaks muutuma tumedaks (oluliselt tumedamaks, kui peaks....). Ja mitte ainult keerme ots vaid ka isolatsioon ja elektroodi massi ots...
Lihtsalt summuti vahetamisest õlivõtt suureneb... no mis muutus summutist - väiksem takistus väljalaskegaasidel ja ehk ka suurem hõrendus silkus vahetult enne uue küttesegu tõmbamist... aga kas see peaks mõjutama just nii palju õlivõttu??? Väikest seost näen aga no nali naljaks aga ehk on tagatule pirn läbi...
Ma tõesti ei ole siiani tulnud selle peale, et summuti olukorrast hakata otsima õlikulu suurenemist... mida siis need otsetorud tegema peaksid - õli purksama?
Ma panustaks ikkagi sellele, et vaata milline on su küünal.
Seejärel jah kontrolliks klapisääri - ehk koos kontrollimisega vahetaks need ka juba ära.
Kui selle käigus on ka lihtne silindrit eemaldada, siis teeks selle võtte ka kohe juba, et kui mootor juba lahti, siis võimalikult palju vahetamist vajavaid asju korraga teostada ning inspekteeriks ning oleks valmis vahetama rõngaid ja vajadusel hooniks/puuriks järgmisesse remonti silku. Masin ju vana...
Kui neid tegemisi ei taha teha, siis arvuta vastavalt õlikogusele oma sõidu maksumus ringi ning sõida n.ö. kahetaktilisena edasi.
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.