Kawasaki VN 2053 / 2215
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki VN 2053 / 2215
Lembit kirjutas: ↑14 Sept 2021, 11:20No kas ikka on debiilsus? Kuidas sinu arust seda odavamalt teada saab???
Ilmselgelt ei ole ju mitte keegi ei Eestis, Lätis ega Soomes 2l Kawa VN'i ülepöörete tõttu laiali lasknud kuna ükski selle regiooni dünokunnidest ei oska sulle öelda, kui palju on ohutu. Keegi peab esimesena kepsu välja saama mootorist, et tekkiks teadmine, mis pöörete juures see juhtub.
Seega tõenäoliselt üks odavamaid meetodeid seda max rpm numbrit teada saada oleks osta üks kasutatud standardmootor, see korralikult üle kontrollida, et ikka korras oleks ja siis dünol paarisaja pöörde kaupa pöördeid tõstes see laiali lasta.
Igatahes odavam ju, kui su tuunitud mootor laiali lasta!
Kah õige lähenemine. Plaan on originaal ülekandele tagasi minna. -6 hammast tagarattal on sõidetud pikalt ja midagi on kulunud, rihm vingub. Varsti selgub milline ratas või mis viga. Originaal aga on liiga suure ülekandega sellele mootorile, palju pole vaja piisab +400-500 pööret. Warrioril polnud ka keegi enne proovinud ja nüüd on selgus: 6000p/min OK, ehk +800 pööret. Eeldan, et +400 ei ole probleemiks, sest warrior on samuti 1700-st tehtud 1800-ks ja 98hj tagarattas on +25hj. Vulcanil aga on +41 - 44hj.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.