Kawasaki VN 2053 / 2215


Lembit
Postitusi: 223
Liitunud: 15 Veebr 2017, 13:43
Tsikkel: Honda XR
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Kawasaki VN 2053 / 2215

Lugemata postitus Postitas Lembit »

Kuidas 1800'se Warriori dünograafik aitab vastata küsimust, kas 2+ liitrisel Vulcanil on mõtet piirajat tõsta?

Mootor on õhupump.
See, kui palju õhku ta jaksab pumbata erinevate pöörete juures, määrab laias laastus ära maksimaalse kättesaadava võimsuse nendel pööretel.
See, kui palju sellest maksimaalselt kättesaadavast jõust õnnestub ka kätte saada, oleneb "aju" tuuningust kütusesegu ja süütemomendi osas.
See, mis pööretel see pump laiali lendab oleneb väga paljude erinevate tükkide tugevusest ja muudest parameetritest (jäikusest, kaalust, jne, jne...).
Kehva aju tuuninguga on võimalik pumba laialilendamise pöördeid allapoole tuua.

Kui keegi bikeri foorumist ütleb ilma isegi mootorratast nägemata, et "kannatab 5630 rpm", siis mida hekki päriselus selle teadmisega peale on hakata? Tõstad piiraja 5600 peale, lased esimese/teise/viiekümnenda dünotõmbega mootori laiali ja siis mis?

Mida sa saavutada tahad, mille arvelt oled nõus kompromisse tegema ja kui palju su plaanide täitmise eelarve on?

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”