WP 4860 MXMA CC Amortide õlivahetus ning seadistamine
Re: WP 4860 MXMA CC Amortide õlivahetus ning seadistamine
Streetmoto, samal meetodil peaks ju tegelikult realistlikuma päris amordi käigu saama kätte kui asja lahti ei tee ja õli välja ei kalla? Või noh...kuidas võtta jah, mingi väike törts lõpust jääb ilmselt kätte saamata aga 99,9% juhtudel jääb see ka sõites kätte saamata siiski.
Mina mõõdan paljude amortide puhul käigu ära tavaliselt suht lihtsal meetodil. Võtan ühe amordi alt ära, keeran toru natuke lahti (ehk et amorti kokku vajutades õhk välja tuleks keerme vahelt). hoian amordil raskust peal (lihtsalt oma kehamassiga) ning keeran toru uuesti tihedalt kinni. Nüüd võtan spetsiaalse "tööriista" - mis tegelikult on natuke modifitseeritud tammepuu tükk koos väikse plastikust rõngaga amordi tipu kaitseks, ning lihtsalt vajutan amordi jõu ja keharaskuse abil maksimaalselt kokku. see annab päris suure täpsusega kogu EFEKTIIVSE amordikäigu. Pehmemate vedrure korral võib isegi täitsa lõppu/lukku ära minna.
Enne tuleb muidugi hästi kindlalt fikseerida amordi aluine ots ära, minul on selleks kahe lipi vaheline "kanal" mille põhjas on kiht tuuletõkkeplaati et amordi põhi kahjustada ei saaks. Ja soovitatav on ka compression adjuster keerata enne max lahti.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.