WP 4860 MXMA CC Amortide õlivahetus ning seadistamine


will111
Postitusi: 5263
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 382 korda

Re: WP 4860 MXMA CC Amortide õlivahetus ning seadistamine

Lugemata postitus Postitas will111 »

Põhjakäimist ja üleüldse amordikäiku PEAB mõõtma...eriti kui amordi kallal mingit tööd teed ja parameetreid muudad. Ja seda on ülilhtne teha, nipukas ümber toru ja korras. Vähemalt 30mm peaks alt ikka jääma "kasutamata toru". Põhja ehk oil locki küll ilmselt käib juba enne kui sinnamaani jõuab, aga see ei ole siis veel päris raud vastu rauda põhi.

Ja kui lugeda sinu esialgset muret ja kirjeldust siis nüüd on ka üsna selge, et põhjus miks sul tegelikult maandudes käsi põrutas oligi nimelt see põhja käimine. Ega seal mingit kolksu ei toimu, amort kaitseb end õlilukuga enne täielikku põhja. Kustmaalt see täpselt pihta hakkab see on igal amordil erinev ja ega minagi seda täpselt tea ega pole mõõtnud, kuid võib arvata et vähemalt viimase 50mm pealt ta umbes tööle rakendub. Kuniks jäigemad vedrud hangid, pane kindlasti torudes õlikogus specci tagasi ja võibolla isegi tsipake üle selle. Siis pole see põhjakäik sul vähemalt nii raju ja järsk. Õlilukk on peaaegu nagu vastu seina jooksmine ikka

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”