WP 4860 MXMA CC Amortide õlivahetus ning seadistamine
Re: WP 4860 MXMA CC Amortide õlivahetus ning seadistamine
Oled õigel teel...nüüd
See võimalus, et põis ise rõhku ei pea on sisuliselt nullilähedane. Väga tõenäoliselt on see osa, mis ei pea vast hoopis täitmisauk, aga no seda konkreetselt kontrollida on suht võimatu. Põis peab rõhku seetõttu ja siis kui ta on seal täielikult õli sees. Raske seda siin väga detailselt selgitada aga no kui sa oled enamvähem kursis, mis põhimõttel töötavad näiteks õlisimmerid siis peaksid vist ka selle põie pidamise või pidamatuse tööpõhimõttest piisavalt hästi aru saama.
Ühtlasi, kuna need on väga väiksed paunad seal siis pole ka üldse välistatud, et kui täitsid enda arvates rõhuni 1.2 siis tegelikult peale täitmist sinna erinevatel põhjustel sellist rõhku sisse ei saanud/jäänudki. Kui hiljem uuesti mõõtma hakkasid siis juba omakorda selle mõõtmisprotseduuri enese tõttu võis jälle rõhk märgatavalt langeda. Üks meetod on kuidas saab mingit aimu selle lekkimise kohta ning sellest, et kuhu tegelikult lekib. nimelt võib vaadelda ja võrrelda, et kui kärmelt kokku pressitud damper end tagasi lahti ajab enne kokku panekut ja kui või kas ta seda üldse enam teeb pärast mõningat sõitmist ja uuesti amordi avamist. Selllel, kas seal paunus on reaalselt 1.2bar või 0.8 või isegi 0.5 pole sinu jaoks tegelikult nagunii mingit otsest tähtsust, kui sa just tipptasemel võistleja ei ole. Oluline, et damperisse ei jääks kokku pannes sisse õhku. Rõhk paunas on tükkmaad vähem oluline teema
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.