WP 4860 MXMA CC Amortide õlivahetus ning seadistamine

Kasutaja avatar

Teema algataja
sander
Postitusi: 380
Liitunud: 23 Apr 2004, 13:42
Tsikkel: Husqvarna

Re: WP 4860 MXMA CC Amortide õlivahetus ning seadistamine

Lugemata postitus Postitas sander »

will111 kirjutas: 06 Sept 2021, 00:32

Ei saa nüüd aru, miks sa selle "põie" sinna ilma õlita panid ja miks nii veel surve sisse pumpasid? Põis käib õliga täidetud damperis, mitte tühjas.

Hooldusvideos ju täpsetl kõik näha, mismoodi see protsess käib. amort täidetakse õliga üle, siis pöis sisse...alguses väike rõhk peale jne jne. Damper ise (sina nimetad seda sisekestaks) ei ole seotud mitte kuidagi amordi välimise osaga. Rõhk on ainult damperi enda sees, tööõli on damperi sees - st. välimises kambris on üldse eraldi õli. See pannakse eraldi kokku ning lõplikult kokku pandult lõpuks monteeritakse püstaku sisse tagasi. Damperis peabki olema rõhk, selle rõhu toimel peab ka kokku pandud damper ise nö. lahti tulema kui sa selle kokku pressid.

0.39 on väga pehme vedru. Kui ma ise viimati tabeleid vaatasin siis ma nagu seal pehmemat kui 4.2 ei näinudki (0.42kg/mm). Aga no võibolla siis on tõesti õige sellise kaalu ja selle kerge ratta jaoks kui põhja ei käi.

Miks ma ilma õlita kokku panin ja surve sisse pumpasin, oli põhjusel, et tahtsin näha, kas põis peab õhku.
Mõõtsin täna rõhu mõlemas põies pärast rohkem kui 10 sõidutundi ning 1.2bar oli alles ehk 0.4, millest võib järeldada, et
lekib.

mx77 kirjutas: 06 Sept 2021, 09:51
sander kirjutas: 05 Sept 2021, 14:05

Vähendasin õli 380ml pealt 300ml ning vahe on märgatav - ei põruta, on vähe pehmem.

Kas põhja ei tao, kui õhukamber nii suureks teha?
Sul manuaal on muidu?

Ei ole mõõtnud, ega oska ka hinnata, kuid arvan, et käivad põhjas. On plaanis õli kogust paarikümne ml jagu lähipäevil suurendada ning
proovida, kas ja kuidas sõitmist mõjutab.
Vaatasin üle tagamise vedru jäikuse, manuaali järgi peaks olema 57N/mm-250, minul 37N/mm-250. Kui internetist leitu tõele vastab, siis esimesed 0.39kg/mm vedrud sobilikud sõitjale kaaluga 60-70kg, minu sõidukaal koos varustusega ehk 76-78kg. Võib oletada, et eelmine omanik oli sõitja, kes kaalus 60 ringis ning seetõttu lasi vedrud vahetada.
Sellest kõigest järeldan, et tuleb alustada vedrude vahetamisest jäigemate vastu ning seejärel tegeleda hoolduse-peenhäälestusega.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”