WP 4860 MXMA CC Amortide õlivahetus ning seadistamine
Re: WP 4860 MXMA CC Amortide õlivahetus ning seadistamine
Ei saa nüüd aru, miks sa selle "põie" sinna ilma õlita panid ja miks nii veel surve sisse pumpasid? Põis käib õliga täidetud damperis, mitte tühjas.
Hooldusvideos ju täpsetl kõik näha, mismoodi see protsess käib. amort täidetakse õliga üle, siis pöis sisse...alguses väike rõhk peale jne jne. Damper ise (sina nimetad seda sisekestaks) ei ole seotud mitte kuidagi amordi välimise osaga. Rõhk on ainult damperi enda sees, tööõli on damperi sees - st. välimises kambris on üldse eraldi õli. See pannakse eraldi kokku ning lõplikult kokku pandult lõpuks monteeritakse püstaku sisse tagasi. Damperis peabki olema rõhk, selle rõhu toimel peab ka kokku pandud damper ise nö. lahti tulema kui sa selle kokku pressid.
0.39 on väga pehme vedru. Kui ma ise viimati tabeleid vaatasin siis ma nagu seal pehmemat kui 4.2 ei näinudki (0.42kg/mm). Aga no võibolla siis on tõesti õige sellise kaalu ja selle kerge ratta jaoks kui põhja ei käi.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.