WP 4860 MXMA CC Amortide õlivahetus ning seadistamine


will111
Postitusi: 5362
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 396 korda

Re: WP 4860 MXMA CC Amortide õlivahetus ning seadistamine

Lugemata postitus Postitas will111 »

Ei saa nüüd aru, miks sa selle "põie" sinna ilma õlita panid ja miks nii veel surve sisse pumpasid? Põis käib õliga täidetud damperis, mitte tühjas.

Hooldusvideos ju täpsetl kõik näha, mismoodi see protsess käib. amort täidetakse õliga üle, siis pöis sisse...alguses väike rõhk peale jne jne. Damper ise (sina nimetad seda sisekestaks) ei ole seotud mitte kuidagi amordi välimise osaga. Rõhk on ainult damperi enda sees, tööõli on damperi sees - st. välimises kambris on üldse eraldi õli. See pannakse eraldi kokku ning lõplikult kokku pandult lõpuks monteeritakse püstaku sisse tagasi. Damperis peabki olema rõhk, selle rõhu toimel peab ka kokku pandud damper ise nö. lahti tulema kui sa selle kokku pressid.

0.39 on väga pehme vedru. Kui ma ise viimati tabeleid vaatasin siis ma nagu seal pehmemat kui 4.2 ei näinudki (0.42kg/mm). Aga no võibolla siis on tõesti õige sellise kaalu ja selle kerge ratta jaoks kui põhja ei käi.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”