WP 4860 MXMA CC Amortide õlivahetus ning seadistamine

Kasutaja avatar

Teema algataja
sander
Postitusi: 380
Liitunud: 23 Apr 2004, 13:42
Tsikkel: Husqvarna

Re: WP 4860 MXMA CC Amortide õlivahetus ning seadistamine

Lugemata postitus Postitas sander »

Sõit läks paremaks, kuid kindlasti pole tegemist ideaalse lahendusega, lihtsalt parem kui enne.

Seoses amortide lahti-kinni töödega on tekkinud mõned küsimused.

Eraldasin amordi sisekesta väliskestast, eemaldasin põie sisekesta küljest ning kallasin õli välja.
Hiljem panin sisekesta ja põie kokku ilma õlita, sisekesta väliskestaga ei ühendanud, st amort jäi lõplikult kokku panemata .
Pumpasin rõhu põie sisse, 1.2bar, ning keerasin lahti küljel asuva õhutuskruvi ning avastasin, et sisekstas on rõhk sees.
Amordi põis istub selle nn korgi otsas, millest rõhku sisse pumpad, lihtsalt niisama, ühegi klambrita.
Kas õhuleke on lubatud, kui õli sees pole, või on midagi valesti?
Olen nüüd ligikaudu 10h sõitnud amortidega, kuid pole jõudnud survet põites kontrollida.

Vedrusid mina enda masinal puutunud ei ole, sest sõidukaal jääb 75-78kg vahemikku - täpselt KTMi poolt ettenähtu.
Igatahes, kui amordid lahti käisid, nägin vedrul koodi: 0.39-495 52/08
Googeldades ei leidnud antud koodi kohta mitte midagi, seega ei oska öelda, kas on originaalid, või on siis eelmise omaniku poolt vahetatud.
0.39 - mm/kg
495 - vedru pikkus mm
52/08 - tootmiskuupäev

KTMamort.jpg

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”