Kuidas kontrollida siduri libisemist ja muid nüansse ratta ostul.
Re: Kuidas kontrollida siduri libisemist ja muid nüansse ratta ostul.
Kõige kõrgema käiguga on minu meelest kõige paremini tunda. Kas automaatkäigukastiga autoga sõitnud oled? Kui sidur libiseb siis on sama tunne (mingi kummipaela-efekt)
Tsikli ostmisel olen põhiliselt keskendunud 2. käigu ja siduri uurimise peale. 2. käik võib peetis olla kui on lohakalt üles vahetatud ja seejärel ilma pöördeid 'matchimata' uuesti üles tõmmatud. Tulemuseks 2. käik mis teatud koormusel välja viskab. Kui 2. käik täisvõimsust ei kannata siis varsti on ta päris "valmis" ja tuleb mootor maha võtta ning käigukast välja vahetada.
Ühesõnaga proovisõidul: 2. käiguga gaas põhja ja viimase käiguga gaas põhja (ei pea tippkiiruseni laskma). Kui need on korras siis ülejäänu on ka tõenäoliselt OK. Sealjuures siduriketaste vahetamine on üsna odav ja lihtne töö. Käigukasti oma mitte.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.