Tähelepanek õnnetustest mootorratastega
-
- Postitusi: 8434
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 432 korda
- Kontakt:
Re: Tähelepanek õnnetustest mootorratastega
Spoiler
lauri.j??rgen kirjutas: ↑27 Aug 2021, 19:24Mul on 650 cc husaberg esimeseks "krossikaks"/endurokaks (tänaval sõitnud enne viis aastat sujt rahuliku rattaga) - võib olla mitte väga arukas ost. Olen saanud sõita väiksemate pillidega ka ja kindlasti areneb sõiduoskus palju kiiremini väiksema pilliga sõites. Aga selle võrdlusmomendi pealt näiteks 650 cc vs 250 cc 4-takti hindand et sõidetavus ja etteoodatav käitumine on hästi reguleeritav erinevate gaasirullide ja ülekannetega, moodsamatel ratastel mapiga. Ma arvan et suure kubatuuriga ratas on mõistliku inimese käes natuke universaalsem kui väikse kubatuuriline, aga ohutus üksi ainult võimsusest/kubatuurist ei olene. Hea varustus ja platsil/rajal õppimine, hea juhendaja ohutuse seisukohalt olulisem kui ratta võimsus.
Suure/raske ja suhteliselt võimsa (praegu on ka 450 cc krossirattad kah juba ca 55-58 hj) probleem on see, et sa ei õpi temaga kunagi õieti sõitma, sest ratas on raske, ning sa oled liiga ettevaatlik võimsuse tõttu. Seda on pidevalt ka krossirajal näha. Selliseid sõitjaid, kes 450 kogu potentsiaali ära kasutavad on käputäis. Ülejäänud enamus kruiisib niisama, mootri pöörded alla 4000. Üks nende argument on, et ei pea nii tihti käiku vahetama. WTF??? Siis võta pigem Honda automaat ja mine tänavale kruiisima.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.