Tähelepanek õnnetustest mootorratastega
Re: Tähelepanek õnnetustest mootorratastega
Krossikate puhul juba 2T vs. 4T on suur vahe sama töömahu juures. Polnud küll tavakasutusse mõeldud masin, aga olen mingeid videosid näinud kuidas 50 cm3 2T tsikkel sõidab üle 150 km/h ja kiirendab 100-ni umbes nagu 100 kW auto. Ei anna ühe 4T 50 cm3 rohelise numbriga rolleriga võrrelda.
Kelle jaoks tsikkel ei ole lihtsalt igapäevane liiklusvahend, vaid nö. hobisõiduk, siis üldiselt talle ka mingite soovituste jagamine (et esimene ratas ikka max. nii palju cm3 ja nii palju kW..,.) ei ole väga tänuväärt tegevus, igaüks ostab ikka selle mida ihaldab. Mõni lihtsalt tahabki omale sellist "metsikut looma", mis juhist igas olukorras tunduvalt üle on.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.