Trans Euro Trail - TET
-
- Postitusi: 244
- Liitunud: 26 Nov 2020, 18:55
- Tsikkel: Honda CB500X 2019, 48000km ls
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 48 korda
Re: Trans Euro Trail - TET
Loadära kirjutas: ↑14 Juul 2021, 14:25Ai krt, see teeb muidugi pisut "kadedakski, kui ka juba oluliselt suurem/võimsam (500ccm/u.50hp?) kahepütinegi sama kuluga kulgema pannakse!
Aga kas sõidab (sama kuluga?) siis ära ka kõik keerulisemad (liiva jne?) kohad? Vaatasin kiire otsinguga netist, et selline kõrgem, välimuselt natuke nagu ADV ratta nägu küll...samas aga ikkagi valuveljed, sumps(kat)kõhu all, ehk et mitte eriti hea palke ületada jne?
Mul ta Rally Raid toodanguga kõrgemaks pole tehtud, aga vahetades rehve kõrgema(kitsama 150/70, originaalis 160/60) profiili vastu kerkis ka niigi kõrge kliirens veel 1-2cm võrra. Eks palke ületan ettevaatlikult, kõhu all õlivanni kaitseks on ka tagasihoidlik kaitse, mis natukene leevendab. Kivide ja palkide otsas liigselt ei turni. Tetil olen liivast ja takistustest üle saanud. Et jagame hiljutist sama kogemust, et Setumaal sain raudteetammil üle langenud puu ikka ära sõidetud, millest sa kirjutasid. 3L 100km kohta on reaalne, üliöko mootorike. 4-6L võtab kiirustel üle 100km/h. Mäkke veab ka alati ise, madalatel pööretel jaksu kõvasti, sõber Kawasaki X300ga pidi kõvasti pöördeid andma ja jalgadega hoogu juurde andma ja käike madalamaks sättima. Eks TET Setumaa lõik ongi selle minu Honda mugavuste piir, grammike veel raskemaks ja võib hätta jääda. Sõitja oskused siinkohal ka tagasihoidlikud.
RallyRaid pakub ka kodaratega rattaid. Seni on valuveljed valule vastu pidanud
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.