Vedelikjahutuse küsimus
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vedelikjahutuse küsimus
Tere
Rattal vesijahutus. Üks täitmiskork radika peal, ehk siis kõige kõrgemas kohas ja siis paisupaak, mis kõige madalamas kohas korgi ja ülevooluvoolikuga maha.
Autol on mõlemad ülal ja loogiline ka: radika ülaosas toru paisupaaki, vedelik paisub-paak täitub, vedelik jahtub-paak tühjeneb isevoolu teel radikasse.
Mis loogika tsiklil on? Kui paisub siis paisupaaki (tundub ka et ainult siis kui termostaat avaneb, sest muidu voolaks radikas tühjaks) aga kuidas tagasi saab ? Alt üles vedelikud ei voola ja termostaat ka ees.
-
- Postitusi: 758
- Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
- Tsikkel: Neegrikaksik
- Asukoht: Faeht / Reval / Waldeck
- Tänanud: 124 korda
- Tänatud: 77 korda
Re: Vedelikjahutuse küsimus
Tõmbab vaakumi/hõrendusega nagu mitmed riisiraketid?

Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2669
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 192 korda
- Tänatud: 406 korda
Re: Vedelikjahutuse küsimus
Enamasti liigub see vedelik ka autodel tagasi süsteemi siiski vaakumiga. Isevoolselt mingitel väga-väga vanadel sõidukitel ainult, kui üldse. Juba mossel (412) oli radika korgil 2 klappi
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.