Honda CRF300 Rally


jyrx
Postitusi: 27
Liitunud: 10 Mai 2021, 23:53
Tsikkel: Beta RR350Racing, HondaCBR1000
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 22 korda

Re: Honda CRF300 Rally

Lugemata postitus Postitas jyrx »

Olen ka sama tsikli omanik samast ajast kui teema algataja. Lühidalt, mis olen selle aja jooksul talle külge kruvinud/juurde soetanud:

  1. 12V toitepesa (https://tinyurl.com/kr4jk4jv). Valisin tavalise "sigaretisüütaja" pesa, kuna sellesse saab ühendada ka kompressori, mida kannan kaasas, kui matkavarustus on peal. Ühendasin otse akule (kaitse loomulikult vahel), et saaks seadmeid laadida ka näiteks öösel, ilma et peaks süüdet sisse jätma.
  2. Telefonihoidja RAM® Quick-Grip™ Phone Mount (https://www.rammount.com/part/RAM-B-149Z-PD3U), milles hoian Ulefone ArmorX5 Pro'd (https://tinyurl.com/3zjwfsx9), kus kaardirakendusena kasutan peale Waze'i ja OsmAndMaps'i peamiselt OruxMapsi ja offline Eesti 1:10 000 põhikaarti. Alguses tegin sellise vea, et panin iPhone XR-i hoidjasse, aga vibratsioon tappis sellel mõne sõidukorraga kaamera stabilisaatori.
  3. Käekaitsmed tootjalt SW-Motech (Tenere 700 mudel).
  4. Pakiraam Bikerzbitzist (https://tinyurl.com/c3b387nr), mille puhul minu jaoks olulised käepidemed, mis hädavajalikud, kui kuhugi mutta vms kinni sõidan ennast või kui vaja tsikkel ümber pöörata kohapeal pehmes pinnases.
  5. Kaitserauad Bikerzbitzist. Need minu puhul ka vajalikud, sest CRF300L Rally on "täisplastikus" ja kuna käin tihti enduroradadel sõitmas, siis pillan ratast ka aegajalt. Kartsin alguses, et rauad hakkavad soones sõitmist takistama, aga tegelikult enne lähevad varbad kuhugi vastu kui rauad.
  6. Põhjakaitse ka Bikerzbitzist. Tehasest küljes olnud plastikust põhjakaitse purunes esiratta alt lennanud kivist Aidu karjääris, kui sõitsin mais Eesti idapoolset TET-i.
  7. Rehvid Dunlop D952. Väga rahul nendega.

Järjekorras ootab vedrustuse upgrade, kui tekib veel teisi pakkujaid peale YSS-i. Hetkel vaatan Hyperpro tagaamorti ja progresseeruvaid esivedrusid. Vedrustuse vahetusest ootan vähemalt sama efekti, kui tehaserehvide vahetusest D952-de vastu.

Ratas ise täitsa meeldib. Käin sellega igapäevaselt tööl. Korra olen isegi naisega väikse ringi teinud ja ka tema kiitis selle heaks. Eesti TET-ist on sõitmata Virtsu-Valga lõik ning "Randeli kolmik". Kuigi olen soolot sõitnud, pole tsikkel kuskil ikaldunud. Peale Söörömöö motoorienteerumist plaanin Läti TET-i minna proovima. Max kiirus sellega maanteel GPS-i järgi on ca 115km tunnis. Siin ülalpool kerkinud vibratsiooniküsimuses oskan ainult soovitada mitte iPhonet kasutada navigatsiooniks :)

IMG_2842.jpg
Viimati muutis jyrx, 01 Juul 2021, 03:02, muudetud 2 korda kokku.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”