Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
-
- Postitusi: 332
- Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
- Tsikkel: Raske riisiader
- Asukoht: PÄRNUMAA
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
RasmusL kirjutas: ↑06 Juun 2021, 19:16Tuuletallaja kirjutas: ↑06 Juun 2021, 17:25No kui eraldi "statsionaarse" ekraani paned, peaks kõigile sobima aga telefoniga vehkimise peale hakkab mõni ahv raudselt pröökama .
Eks ta nii võib olla küll jah kui tahetakse vinguda. Eestis ju kombeks ülevaatusel tegutsejatel mõelda välja omi seadusi. Mulle näiteks öeldi, et tagumised kellermanni suunatuled ei sobi liiklusesse. Oleks tegelikult aeg nendel sügaval nõukaajas elanud ülevaatajatel vaikselt oma teed minna.
Asi ju tegelikult väga OK ja tegemisel palju vaeva nähtud. Kahtlustan samuti, et ülevaatusel saab probleeme olema ja see ei ole seotud nõuka ajast pärit ülevaatajate või nende poolt väljamõeldud "oma seadustega". Neil on korrad ja juhendid, milest peavad kinni pidama. Kui ei pea, siis on sanktsioonid kerged tulema, isegi kuni ülevaatuspunkti sulgemiseni. Neil seal mitmed kaamerad üleval. Kunagi ehitasid kaks autoremonti õppinud kutti ühele autole tõstetavad uksed. Töötasid hästi ja visuaalis oli ka päris äge aga seda esimese ülevaatuseni ja tuli vanad uksed tagasi installeerida. Ei oska küll kindlalt väita aga ilmselt tasub uurimist, kas selliste muudatuste jaoks (lai velg ja rehv, uus kiige jne) peaks taotlema ümberehituse loa, et hiljem mitte jamadega silmitsi olla. Ma arvan, et MNT annab piisavalt adekvaatse vastuse. Tore oleks, kui suure vaeva tulemusena sündinud kunstiteos saaks ka legaalselt tänavakilomeetreid mõõta.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.