karbuss jamab

Kasutaja avatar

Turist
Postitusi: 1342
Liitunud: 06 Mär 2020, 17:09
Tänanud: 100 korda
Tänatud: 217 korda

Re: karbuss jamab

Lugemata postitus Postitas Turist »

Kasutan seda teemat natuke teistsuguste karburaatoriga seotud probleemide arutlemisel.
Karburaatorid on sellised (Mikuni, pildid netist):

2.jpg
2.jpg (126.7 KiB) Vaadatud 2317 korda
1.jpg
1.jpg (103.09 KiB) Vaadatud 2317 korda

Probleem üldiselt on selline, et mootor ei anna sellist võimsust välja nagu peaks. Pole muidugi võimsust kW(hj) mõõtnud, kuid probleemist on "tunde põhjal" aru saada kiirendades, aga numbriliselt väjendades lõppkiirust proovides: andmete järgi on see 178 km/h, aga reaalselt pikalt venitades sai GPS järgi 138 km/h. Spidomeetri järgi ei näe eriti midagi, osuti kõigub suures ulatuses, aga üldiselt tundub näitama vähemalt u. 20 km/h rohkem (tehase poolt antud kiirus peaks vast ikka tegelik kiirus olema ehk lähedane GPS järgi mõõdetule).
Silindri nr. 2 küünal on tahmane. Ei oska arvata, kas see võimsuse vähenemine võib kõik olla seotud selle 2. silindriga ja selle tahmamisega, aga kindlasti see mingil määral mõjutab. Erineva valgusega tehtud pildid (lamp ja päevavalgus):

küünlad.jpg

Mida olen viimasel ajal teinud/proovinud?
Silindrite kompressioonid mõõtsin ära: kõik on vahemikus 8,2(8,3, nii täpselt ei eristanud) kuni 9,0 bar, mis on igati OK, miinimum lubatud on 7,0 ja erinevused silindrite vahel lubatud kuni 1 bar.
Klapivahed on reguleeritud.
Nukkvõlli kett on pingutatud.
Õhufilter enne hooaega uus.
Süüteküünlad enne hooaega uued.
Karburaatorite ja silindrite vahelised lõdvikud uued
Bensiinikraani PRI-asendis hoides u. 1 tunni jooksul ei lekkinud kusagilt tilkagi välja.
Silindri nr. 2 sisselaske vaakumi pealt toimub bensiinikraani avamine. Oli kahtlus, et kraani membraan lekib ja see põhjustab segu rikastamist ning tahmamist ja sai membraan vahetatud.
Karburaatorite sünkroniseering üle kontrollitud/reguleeritud

Ei ole varem selliste karburaatoritega kokku puutunud. Need ülemised membraanid peaks siis vaakumi abil segusiibreid ja nende küljes olevaid nõelasid tõstma? Millisest kohast see vaakum võetakse? Kui mingi membraan lekiks, kas siis tõstaks vähem või hoopis rohkem? Või kui siiber raskelt liiguks ja ei tõuseks piisavalt? Sel juhul ilmselt muutuks segu kogus, aga mitte koostis?
Hetkel ise ei oska rohkem variante välja pakkuda, mis mainitud probleemi võiks põhjustada:
1) kütuse tase liiga kõrge (pole veel kontrollinud)
2) peadüüs liiga kulunud (pole kontrollinud, aga miks peaks ühe karburaatori düüs oluliselt rohkem kuluma kui teised?)
3) külmkäivituse süsteem jääb kuidagi peale/lekib ja rikastab selle karburaatori segu (pole lahti võtnud, väliselt vaadates liigub samamoodi nagu teised)
...äkki kellegi poolt mingi mõte veel.
:roll:

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”