Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Kasutaja avatar

Teema algataja
Martinez
Postitusi: 402
Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
Asukoht: Tartu
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 43 korda

Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Lugemata postitus Postitas Martinez »

Lembit kirjutas: 25 Mai 2021, 10:53

Temperatuuri tõusuga 20 -> 100 C väheneb ferriitmagnetite magnetväli ca 20% ja tõuseb vaskmähise takistus ca 30%.
Ma arvan, et nende mõõdetud parameetrite järgi ei ole sul probleem ei magnetites, ega staatoris. Käituvad täitsa loogiliselt. Laias laastus 19/1,2/1,3= 12.
Hea oleks samal ajal, kui voolu mõõdad, ka pingeid mõõta, et saada teada võimsus enne pingeregulaatorit. Kui võimsus enne pingeregulaatorit on piisav, nii tulede käitamiseks, kui aku laadimiseks, siis pigem ei ole küsimus generaatoris vaid kusagil ülesvoolu.

Kui tühikäigul toodab genekas 19A ja pinge on 14.5 siis toodab ta suurusjärgus 275W
Kui soojast peast on see 12A ja pinge kukub 13V peale ja alla selle siis kukub ka ju võimsus sinna 150 kanti.

Ees on 2x55W pirnid, need tahavad juba oma 8A saada + pritse + aku laadimine ja muud tuled, ventikas - suurusjärk 20+ amprit ehk siis miinimum 300W
Seega töötab asi ka 19A juures suht piiri peal.

Ametlikest paberitest ei ole leidnud geneka võimsust.

Ühes foorumis väidetakse, et '07 ja vanemad on 375W ja '08st 400W

Rootoreid on nendel masinatel kahte tüüpi. Üle lombi räägiti, et ainult K2'l on nelja magnetiga ja alates K3st tulid juba kuuega.
Samas Piipz'i oma on ka neljaga.

Varuosakoodide osas pole ka ühtset arusaama.

3210206G10 ehk nelja magentiga on erinevate kataloogide alusel sobilik ainult 2002 aasta masinatele, teisalt sobib kuni 2006 mudelitele.

3210206G00 ehk kuue magnetiga on mõne kataloogi väitel sobilil 2002-2012, teisalt 2003-2012 masinatele.

https://www.v-strom.co.uk/smf/index.php?topic=5516:

Stator, alternator – K2 DL000 has a different stator and rotor from K3 + DL1000 and can not be swapped. All K3-L0 DL1000 are swappable

Samas pidi olema ka ka diameetri erinevus. K2 väidetavalt 109 mm ja K3 112 mm, ehk siis tuleks vahetada ka staator kui võtta kasutusse 2003+ aasta rootor - https://www.vstrom.info/Smf/index.php?topic=18450

Ühtlasi käib sealt läbi, et 2002 on 350W ja 2003 400W:

The stator & rotor changed from 2002 (350 watt) to 2003 (400 watt). So above is correct. Believe stator connector to Reg/Rec is different as well. If 2002 stuff put in later model you would only have a 350 watt system.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”