Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Kasutaja avatar

Teema algataja
Martinez
Postitusi: 402
Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
Asukoht: Tartu
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 43 korda

Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Lugemata postitus Postitas Martinez »

Tundub, et asi ikkagi rootoris/magnetites.

Ampertangid näitasid 19A külma mootoriga tühikäigul genekast tulevate faaside pealt. Kui laadimine ära kukkuma hakkas oli sellest järgi jäänud 12A per faas ja kui korralikult kuuma anda siis veidi alla 11A.

5000rpm juures andis 18A pikemalt lastes.

Ehk siis üle 3000rpm lastes toidab ka tuled ära aga alla selle jääb hätta.

Ladusin ratta kokku ja käisin ülevaatusel ära. Tee peal näitas armatuuris olev hiinakas 14.4V. Seisma jäädes hakkas näit aga koheselt langema.

Ajutise lahendusena läksid sisse pirnid mis tarbivad pea 4x vähem. Nendega on ka sooja mootoriga tühikäigul 14.5+V "kellal".

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”