Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez
-
Teema algataja - Postitusi: 402
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez
Tundub, et asi ikkagi rootoris/magnetites.
Ampertangid näitasid 19A külma mootoriga tühikäigul genekast tulevate faaside pealt. Kui laadimine ära kukkuma hakkas oli sellest järgi jäänud 12A per faas ja kui korralikult kuuma anda siis veidi alla 11A.
5000rpm juures andis 18A pikemalt lastes.
Ehk siis üle 3000rpm lastes toidab ka tuled ära aga alla selle jääb hätta.
Ladusin ratta kokku ja käisin ülevaatusel ära. Tee peal näitas armatuuris olev hiinakas 14.4V. Seisma jäädes hakkas näit aga koheselt langema.
Ajutise lahendusena läksid sisse pirnid mis tarbivad pea 4x vähem. Nendega on ka sooja mootoriga tühikäigul 14.5+V "kellal".
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.