Motoaku laetuse kontroll

Kasutaja avatar

kaimex
Mode
Postitusi: 810
Liitunud: 05 Mai 2015, 21:54
Tsikkel: honda putukas :P
Asukoht: Tartu / Pohjanmaa
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 15 korda

Re: Motoaku laetuse kontroll

Lugemata postitus Postitas kaimex »

will111 kirjutas: 16 Apr 2021, 20:37

Nii ta on. Testriga muidugi saab mõõta ka nii, et teed seda enamvähem kohe vahetult peale (täislaadimist) - mis tähendab siis näiteks pool tundi peale laadimise lõppu kui pinge on natuke jõudnud stabiliseeruda. ning siis jätad aku lihtsalt seisma ning mõõdud näiteks 12 või 24 tunni pärast uuesti. Korras aku puhul pingeväärtus testriga mõõtes peaks olema praktiliselt sama (no ütleme kuni 0.1v diff), mittekorras aku puhul langeb pingeväärtus selle aja jooksul juba üsna märgatavalt palju madalamaks.

Pärast laadimist langeb pinge kiiresti 13,2 voldini ja siis aeglaselt 12,6 voldini.
Täislaetud korras aku pinge koormuseta (tarbijata) on 12,6–12,8 V.
Tühjakslaetud aku pinge koormuseta on 11,8–12,0 V.
Kõik pinged on toodud 20 °C juures ja neid peab temperatuuri muutumisel kompenseerima −0,022 V/°C (soojem aku vajab vähem pinget).

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”