Yamaha WR450F '15 - Martinez

Kasutaja avatar

Teema algataja
Martinez
Postitusi: 411
Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
Asukoht: Tartu
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 44 korda

Re: Yamaha WR450F '15 - Martinez

Lugemata postitus Postitas Martinez »

will111 kirjutas: 15 Apr 2021, 06:13

Lugedes selle väikse jutustuse läbi siis tekib küsimus, et miks või millest ometi tekkis selline veider väärarusaam ostmisel, et need asjad oma pommikindlusega hiilgavad? :D Või pidasid silmas ainult mootorit? Seda vist väidetakse jah, huvitav kas tõele ka vastab..

Aga millest ülal toodust jäi mulje, et tegemist on väärarusaamaga? (togi) :-|||
Ratast resideerus Männiku karjääri kõrval ja seda kasutati seal hullamiseks mitte tänaval liiklemisel. Probleemid on ju ainult kuluosade või nö aftermarket/custom lahendustega (põhjakaitse, heeblid, tagatuli) või nende olemasolust tingitud. Esitule kõrvad võib suvalise oksa otsas metsas katki sõita ja suundade lüliti võib lihtsalt olla võõrkehi täis. Peegelit pole kuhugi hetkel kinnitada kuna tehtud hüdraulika näol upgrade ja originaalkinitust ei ole enam.

Vastupidavuse kohapealt näide austraaliast:

IMG_2085.JPG

Ilma raami tugevdusteta. 50 + kg kütte ja varustuse näol seljas. Range ~ 700km. Käis pidevalt 3-4000km trippidel nii trassil, liivas, metsaradadel. Sõites sadu kilomeetreid jutti 120-150km/h. Kolvi seelik lendas ~ 19 000km pealt. Ladus mootori uuesti kokku ja laseb edasi. Lisas ainult termostaadi, et vältida olukorda kus suurtel kiirustel radikad jahutavad liialt mootorit samal ajal kui kolvi temp on kõrge. Neid masinaid lisa paakide jms juttudega liigub seal päris palju ringi. Need kes 10-15k pealt ülemise otsa värskendusi teevad lasevad 40k + kellale, vb enamgi.

WR450/YZ450 ristandeid kasutatud eduliselt erinevatel rallidel. Kestavad küll.

Mul ei ole olnud varem sellist kerget, kõrgema kliirensi ja pikema amordikäiguga masinat mida saaks kasutada nii metsas kui kõvakattega teedel. Vstromi sadulast yamu selga istudes on vahe ikka öö ja päev vedrustuse jms osas. Püsti olen saanud ka seda juba korduvalt tõsta.

Manual näeb ette 2000-3000km õlivahetus välpasid. Moto võiks mitte võisteldes kesta vähemalt 15k ja kestab hooldades kõvasti kauem.

Arvan, et läheb kõvasti aega enne kui ma oma oskustega ratta võimekusele järele jõuan.
Nagu eelenvalt mainisin siis minu eesmärgiks oli leida tänavalegaalne kergenduuro mitte "täiskorossikas".

Piduriheebli jms asjad plaanin kindlasti välja vahetada.

Tänud põhjakaitset pakkumast :bsmile: aga arvan, et saab ka selle tagasi.

Raami sisse pressitud mutter on vibratsiooniga end läbi raami närinud:

20210415_080501[1].jpg

Arvatavasti irdus esimesena tagumine/alumine kinnituspolt mis võimaldas eest kinnitusi murdma hakata.

Küll sinna midagi asemele aretab. Ostuhetkel all olnud alumiinum võiks veel kärada küll kui saab selle tagasi polditud.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”