Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez
-
Teema algataja - Postitusi: 402
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez
Ega ei olegi pingeka viga välistanud. Teist prooviks leida ei õnnestunud kui esimest korda probleemiga maadlesin. Toona sai pingeka juhtmed otse akule toodud ja viga enam ei täheldanud. Nüüd ilmus jälle välja. Kunagi sai isegi vaadatud mida OEM asemele soovitati aga enam ei mäleta.
Eelmine kord sai oma odava multimeetriga ka genekale otsa vaadatud:
Martinez kirjutas: ↑18 Apr 2019, 14:57Peale selle aasta esimest sõitu ja õlivahetust ei olnud mahti väga laadimise probleemiga tegeleda. Sai lihtsalt testriga vaadatud, et jah, laadimine on seal 12.5V kandis.
See nädal sai käidud asja kaemas. Peale 3 nädalat seismist oli aku 12.6V. Käima pannes koos tulede ja viledega 14V. 5000rpm juures 13.8V (manuali järgi peaks olema 14-15.5V).
Vaatasin üle ka geneka mähise takistused. Näitas kõiki 0.8 (manuali järgi peaks olema 0.2-0,5). Mul kasutusel kõige odavam multimeeter mis saada.
Mõõtsin pingeregulaatori pinnide vahelise pinge. A-C oli 0.89 - lubatud 0,4-0,7. Teised olid kõik normi piires.Lasin masina soojaks ja 15 minutiga langes pinge sinna 12.5 kanti. Mõõtsin uuesti geneka mähise takistust ja kõik 0.9V. Lekket ei tuvastanud.
Hiljem lasin ka elektrikul üle vaadata kes ei tuvastanud oma täpsemate seadmetega genekal probleemi. Soovitas vedada pingeka otse akule ja vahetada välja mõned peenemad juhtmed mida ka tegin.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.