Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Kasutaja avatar

Teema algataja
Martinez
Postitusi: 402
Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
Asukoht: Tartu
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 43 korda

Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Lugemata postitus Postitas Martinez »

Ega ei olegi pingeka viga välistanud. Teist prooviks leida ei õnnestunud kui esimest korda probleemiga maadlesin. Toona sai pingeka juhtmed otse akule toodud ja viga enam ei täheldanud. Nüüd ilmus jälle välja. Kunagi sai isegi vaadatud mida OEM asemele soovitati aga enam ei mäleta.

Eelmine kord sai oma odava multimeetriga ka genekale otsa vaadatud:

Martinez kirjutas: 18 Apr 2019, 14:57

Peale selle aasta esimest sõitu ja õlivahetust ei olnud mahti väga laadimise probleemiga tegeleda. Sai lihtsalt testriga vaadatud, et jah, laadimine on seal 12.5V kandis.

See nädal sai käidud asja kaemas. Peale 3 nädalat seismist oli aku 12.6V. Käima pannes koos tulede ja viledega 14V. 5000rpm juures 13.8V (manuali järgi peaks olema 14-15.5V).

Vaatasin üle ka geneka mähise takistused. Näitas kõiki 0.8 (manuali järgi peaks olema 0.2-0,5). Mul kasutusel kõige odavam multimeeter mis saada.
Mõõtsin pingeregulaatori pinnide vahelise pinge. A-C oli 0.89 - lubatud 0,4-0,7. Teised olid kõik normi piires.

Lasin masina soojaks ja 15 minutiga langes pinge sinna 12.5 kanti. Mõõtsin uuesti geneka mähise takistust ja kõik 0.9V. Lekket ei tuvastanud.

Hiljem lasin ka elektrikul üle vaadata kes ei tuvastanud oma täpsemate seadmetega genekal probleemi. Soovitas vedada pingeka otse akule ja vahetada välja mõned peenemad juhtmed mida ka tegin.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”