Lenksvobbel
-
- Postitusi: 255
- Liitunud: 14 Veebr 2006, 21:13
- Asukoht: Rakvere äärelinn
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Lenksvobbel
rehv pandi uuesti peale (koos uue lohviga) autoriteetses mototöökojas ja (minuteada) ka tasakaalustati uuesti.
Ja kiirustel 100+ ei olnud mingi vonget-vibrat. Tuntav "vänderdus" oli linnakiirusel ja heal teel -- käed lahti ei julenud lastagi.
Nagu eelnevalt kirjutasin kahtlustasin oma laiskust, sest esmalt alla pannes jätsin vana lohvi ja talvel keskhargil seistes läks rehv veljeni tühjaks (AT on keskhargil raskus esirattas). Kartsin, et väga vähe sõita saanud rehvi karkass selle tühjalt mitu kuud seismisega kahjustus.
Ja teine oma viga oli, et kui avastasin et "lenks vänderdama hakkab" ei vaadelnud väga-väga hoolikalt kui korrektselt rehv veljel oli. Jah, 8bar ei lasknud sisse.
Esiratta olen lasknud mitte asfaldikulguritel ikka tasakaalustada ka. Samuti edaspidi hoolega kaalun kui mitmendat rehvi vana lohviga sõitma hakkan.
Selle info jagamise mõte selles, et järgmine kord targem -- ei usalda vaid kontrolli ja hoolega kontrolli.
Kohvrite ja suuremate-väiksemate klaaside ning ka kaalukategooriaga motadega eri kiirustel sh. rekka tuulest või näiteks Europa Bridge (Europabrück) ületamisel vibama panevad tuuled vmt. mõjusid olen ikka kogenud ka aga minuarvates need tiba teised kui asulavahel lenks vänderdab
_____________________________________________________
Riga 16 -> Jawa 350-634 -> Dnepr MT9 ------> Yamaha DragStar 650 -> Yamaha TDM850 -> BMW GS1150Adv -> Yamaha TT350 -> Honda XL700 -> Honda XRV750 RD04 ->Yamaha XTZ750 ja BMW F800GS
Virtuaalsed rehvijäljed: https://www.facebook.com/profile.php?id ... tos_albums
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.