ratas ja varustus välismaale minekuks
-
- Postitusi: 464
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 121 korda
Re: ratas ja varustus välismaale minekuks
Põhimõtteliselt on võimalik euroopas 4000-8000km ka lihtsalt seljakoti või paagikoti mahuga + erinevad kindlustused ja raha.
Jah, remondi/parandamise ja kohendamise asjad tuleb arvestada ikka sellega, millega sõidad + oma oskused.
Kui nüüd neid remondi asju vaadata, siis minu listis pole veel vaja läinud rehvi- ja ketiparandamise asju...
Elektripirnide osas jah saab tanklatest, kuid jällegi oleneb masinast millega sõidad. Need kellel LED esituled - sorry, pole ju midagi pigiseda.
Olen enda rattale pannud lisaks väiksesed e märgisega led päevasõidutuled, et vähem lähituld põletada...
Oluline soovitus ka "Minu Moto" raamatust + isiklikust kogemusest on see, et ära mine vahetult enne reisi remonditud/komplekteeritud või hooldatud rattaga reisile, sõida vähemalt 500...1500km ja siis mine.
Isegi, kui on uus ratas ja esindusest hooldusest tulnud - ikka võib midagi juhtuda... samas kui ratas on juba 1K km liikunud, siis on hoolduse kõrvalnähud paika loksunud või neid õnneks polnudki.
Mul juhtus näiteks see, et lasin kodaratega rattad sirgendada enne reisi ja reisil nagu naksti läks tagarattal kaks kodarat katki... no tõesti ei näinud sellist jama ette... Isegi, kui on tutikas ratas, siis peale esimest hooldust on võimalik mõni oluline kruvi ajeed teeb... siis reisil on ebamugav seda probleemi lahendada...
Kuid neid teemasid, mis võib reisil juhtuda on miljoneid...
Kuid üks oluline asi jäi mainimata - enda ravitsemine ka e. esmaabipakk. Elementaarsed asjad jällegi:
Üks rull rõhksidet, plaasrid, haavapuhastusvedelik, palaviku alandaja, nahahoolduse/keha jne vahendid juhul kui on vähemalt 1k kuus neid vaja läinud (kätekreem, ohatise salv, huulepalsam jne...) need kurivaimu jamad kipuvad just reisi ajal välja lööma.
Kuid julge hundi rind on haavleid täis ja see ju ongi seiklus, mida otsima lähed. Kui kõik asjad on kindlad ning jamasid ei taha - mine läbi reisiböroo lennukiga..
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.