Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Kasutaja avatar

Teema algataja
Martinez
Postitusi: 405
Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
Asukoht: Tartu
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 43 korda

Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Lugemata postitus Postitas Martinez »

Sai eile õhtul enne pimedat tehtud üks väike 100+km tiir valdavalt mööda kruusa. Paar mudasemat metsaväljaveo rada jäi ka ette ja päris mitmel korral sai võideldud, et püsti jääda või ratast püsti hoida.
Olen siin üle poole aasta hoidnud müügiportaalidel silma peal, et leida endale WR250R/WR450F ja selle nädalal (vist) tuli müüki 15' WR450F'i millel ka täna järel käisin.

20210404_184313.jpg

Eks näis palju nüüd Strom'iga kilomeetreid aastas juurde tuleb.
Eile õhtul hakkasid jebima jälle rutskasoendused. Mõtlesin, et võib-olla said pistikud pesuga vett ja peaks need üldse ära likvideerima ning juhtmed lihtsalt kokku jootma. Samas õhtul ära parkides näitas USB voltmeeter jälle 12,5V töötava mootoriga. Üleeile kui masina talvekorterist ära tõin olid näidud ok nii sõitu alustades kui koju jõudes ja ka rutskasoendused töötasid.
Eile ringile minnes oli näit 14.5V.
Peab selle asja ikka jälle ette võtma. Vaatama multimeetriga näitu otse akult kui USB oma ebamäärast näitab või siis kõik tarbijad tagant võtma ja siis monitoorima kuidagi. Jama asja tuvastada kui probleem ei ole püsiv. Aga eks näis millal sellega tegeleda saan. Arvatavasti läheb nüüd suurem rõhk WR'i peale.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”