AGM akule lisalaadimist külmaga?
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 2011
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 104 korda
- Tänatud: 96 korda
- Kontakt:
AGM akule lisalaadimist külmaga?
Olen ma õigesti aru saanud, et kui auto küsib külma ilmaga AGM akule lisalaadimist ("charge low ja lükkan mingi osa tarbijaid tagant ära") siis ma ei pea kohe poodi jooksma AGM-laadija järele vaid väike trickle/tilklaadija sobib ka? Aku on ~ 100 Ah, 14h x 600mA = 8,4Ah lisa. Laadimiskoht on soe.
-
- Postitusi: 8374
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 316 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
-
- Mode
- Postitusi: 810
- Liitunud: 05 Mai 2015, 21:54
- Tsikkel: honda putukas :P
- Asukoht: Tartu / Pohjanmaa
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 15 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Pm kui pärast tööd hommikuni laadija taga siis pärast nv peaks suht ok olema. Eeldusel, et aku korras. Isiklikult mõõdaks esmasp hommikul käivitades üle.
-
Teema algataja - Postitusi: 2011
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 104 korda
- Tänatud: 96 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Erand kinnitab reeglit https://www.hardwarexpress.co.uk/6v-12v ... 1551-p.asp
Sa mõtled - mõõta pinget käivitamise ajal? Või enne käivitamist?
-
- Postitusi: 8374
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 316 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
bitter kirjutas: ↑18 Veebr 2021, 12:12Erand kinnitab reeglit https://www.hardwarexpress.co.uk/6v-12v ... 1551-p.asp
See vist pole üldse tricle laadija, lihtsalt mingi loll väga väikese vooluga väikeakude laadija.
Sellisega 100 Ah akut laadida ...
-
- Mode
- Postitusi: 810
- Liitunud: 05 Mai 2015, 21:54
- Tsikkel: honda putukas :P
- Asukoht: Tartu / Pohjanmaa
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 15 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Ma ei ole kinde kas sellisega julgekski ise laadida. Käivitamise ajal muidu, et näha palju kukub.
Punaselt kirjas ka, et üle 12ah akusi mitte laadida...
-
Teema algataja - Postitusi: 2011
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 104 korda
- Tänatud: 96 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Otsisin selle lingi kiiruga pinge, laadimisvoolu ja välimuse järgi. Minu omal laadimise piirangut vist ei olnud, kontrollin üle.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
See on muidugi mitte selle mõttega, et see kuidagi ohtlik oleks (äkki keegi mõtleb seda), vaid et ei ole mõtet kuna selle 0,6 A väljundvooluga võtab see ebanormaalselt palju aega. Geelaku üldse tahab natuke kõrgema pingega laadimist. Mul laadijal on selline funktsioon nagu GEL/COLD ehk siis geelaku ja külma aku laadimiseks ja mõõtsin üle, et laeb siis natuke kõrgema pingega. Tegelikult juba see aitab kui viid ööseks aku tuppa (lihtsalt soojeneb, ei lae) ja järgmisel päeval teed natuke pikema sõidu- soe aku võtab voolu oluliselt paremini sisse kui külm, -20 akuga võid mitu tundi ringi sõita, ei saagi päris täis.
Kui kellelgi peaks olema vaja Pärnus laadimise abi, siis võin laadida nii väikest (mootorratta, ATV vms) kui sõiduauto akut.
-
- Mode
- Postitusi: 810
- Liitunud: 05 Mai 2015, 21:54
- Tsikkel: honda putukas :P
- Asukoht: Tartu / Pohjanmaa
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 15 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Turist kirjutas: ↑18 Veebr 2021, 15:46See on muidugi mitte selle mõttega, et see kuidagi ohtlik oleks (äkki keegi mõtleb seda), vaid et ei ole mõtet kuna selle 0,6 A väljundvooluga võtab see ebanormaalselt palju aega. Geelaku üldse tahab natuke kõrgema pingega laadimist. Mul laadijal on selline funktsioon nagu GEL/COLD ehk siis geelaku ja külma aku laadimiseks ja mõõtsin üle, et laeb siis natuke kõrgema pingega. Tegelikult juba see aitab kui viid ööseks aku tuppa (lihtsalt soojeneb, ei lae) ja järgmisel päeval teed natuke pikema sõidu- soe aku võtab voolu oluliselt paremini sisse kui külm, -20 akuga võid mitu tundi ringi sõita, ei saagi päris täis.
Kui kellelgi peaks olema vaja Pärnus laadimise abi, siis võin laadida nii väikest (mootorratta, ATV vms) kui sõiduauto akut.
Päris täis ei saa ta ka +20-ga mitu tundi sõites. Pm mingid odavamad smart laadijad on alla 30.- et ega eriti mõtet ei näe üritada säästa sealt.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7185
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1853 korda
- Tänatud: 511 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
bitter kirjutas: ↑18 Veebr 2021, 09:52Olen ma õigesti aru saanud, et kui auto küsib külma ilmaga AGM akule lisalaadimist ("charge low ja lükkan mingi osa tarbijaid tagant ära") siis ma ei pea kohe poodi jooksma AGM-laadija järele vaid väike trickle/tilklaadija sobib ka? Aku on ~ 100 Ah, 14h x 600mA = 8,4Ah lisa. Laadimiskoht on soe.
Miks peaks lisalaadima? Kas laadimisega on kõik korras? Uus auto start-stop?(lülita see külmaga välja, paljudel lütab auto ise selle miinusega välja) Või sõidad reaalselt selliseid 1-3km otsi ja autot rohkem ei kasuta. Siis peaksid iga nädal korra laadima ööpäeva. Preguse ilmaga üks käivitus eeldaks seejärel ikka vähemalt 30min sõitmist, parem kui tund.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
seda ikka päris nii kirvega lüüa küll ei saa! üks käivitus tund sõitu on aga juba lihtsalt lausabsurd. katsu ikka natukenegi loogiliselt mõelda enne kui selliste väidetega esined. ütleme, et käivitusel kasutatav vool on keskminelt 300A. Kui auto käivitub hästi siis võtab startimine kuskil 2 sekundit, kui mitte väga hästi siis võibolla MAX 5. Üle selle on juba mingeid selgeid probleeme mootoriga. Ja siin käib jutt diiselmootoritest. Bensukaid on siiski võrdlusena suht lihtne käima tõmmata. Aga isegi 5 sekundit 300A käivitust tähendab näiteks seda, et 10A tagasi laadides kuluks sama hulga tagastamiseks kõigest kuskil 3 minutit! Ja 10A suudab küll iga viimane kui sitanikerdis genekas anda aku laadimiseks (tulede ja muude asjade kõrvalt). Aga isegi kui genekast saaks kätte laadimiseks kõigest näiteks 3A siis mingist tunnist ajast rääkida on ikkagi täiesti arusaamatu. Ma küll nii täpselt ei ole mõõtnud, milliste väärtustega autodel aku laadimist tavaliselt piiratakse...ehk millist max voolu üldse lubatakse, kuid oleks ikka väga väga imelik kui see oleks vähem kui 10A.
esiteks, üks käivitus ühel autol on täiesti midagi muud kui üks käivitus teisel autol. ja mis laadimist (või tagasilaadimist puudutab) siis eks genekast võetakse aku laadimiseks vastavalt vajadusel kas rohkem või vähem voolu. see asi ei käi päris samamoodi nagu aku aeglane laadimine mõne tänapäevase targa laadijaga...mille max vool on näiteks 4A.
lisalaadida on vahel vaja näiteks ka lihtsalt seetõttu, et aku ikkagi kaotab laengut...kui auto seisab. isegi kui mitte mingisugust tarbimist ei oleks, aga kõigil autodel on mingi tarbimine nagunii. või on mootor lihtsalt raskesti käivituv. see ei pruugi tähendada, et autol laadimisega midagi korrast peaks olema.
-
- Postitusi: 18
- Liitunud: 04 Juun 2014, 22:04
- Tsikkel: Monster 620/S4R
- Asukoht: Viljandimaa
- Tänatud: 5 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Moded võivad siin juba eos eraldi teema teha, et mehed ja auto laadimine.
-
- Postitusi: 3124
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 325 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Las nüüd "füüsikud" ja "teadlased" kommenteerivad ja need, kel autodel voltmeetrid peal, hoiame end tagasi ja naudime kommentaare.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Ei ole mingeid peeneid katseid läbi viinud, aga täitsa usun, et ekstreemse külmaga (meil siin Eestis mõnel pool ikka ka -25 olnud) võibolla suurusjärgus reaalne, et käivitamisele (KÜLMkäivitamisele, mis tarbib rohkem voolu kui soojema ilmaga käivitamine) kulunud energia akusse tagasi panemine võtab pigem paarkümmend minutit kui paar. Nii külm aku lihtsalt ei võta voolu kaugeltki mitte sama hästi vastu kui +kraadide juures (akuhape on viskoossem). Kui veel arvestada külmaga kasutatavaid istmete-klaaside-peeglite soojendusi, siis see natuke ka alandab akuni jõudvat pinget (oleneb autost, uuematel mõjutab vähem).
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7185
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1853 korda
- Tänatud: 511 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Ma ei väida midagi,lihtsalt soovitus kogemuse põhjalt. Jutt siis tänapäevasest autost, millel juba süüte sisse keeramine võtab samapalju kui Mossel käivitus. Paljud tootjad soovitavad meie kliimas talvel kord kuus akut laadida, kui päevased sõidud on väiksemad kui tund korraga.Eraldi marke välja tooma ei hakka. Uutel Volvo veokatel on lausa ametlik soovitus kord nädalas laadijaga laadida ja seda ka über suurte geel akude puhul.
Selle artmeetikaga pole sittagi peale hakata,kui hommikul tööle minnes auto ei käivitu.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Mina ei väida üldse midagi. Samas mulle üks ütles, et tegelikult tuleb sõita minimaalselt 4 tundi peale seda kui oled autos korraks raadio tööle pannud. Ilmselt on see siis tõsi, kuna üks nii ütles ja mul on ka karvane tunne, et see võiks olla tõsi.
Aritmeetikast pole mõtet siin rääkida...sest külm ilm Aga no worries, eks see külm ilm läheb ka lõpuks üle
-
- Postitusi: 1696
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 176 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Milleks te neid autosid üldse käivitate? Teil tsikihooaeg juba läbi?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6608
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 399 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Akuhaiged, vaadake Terevisiooni, seal üks tark räägib akudest
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
Teema algataja - Postitusi: 2011
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 104 korda
- Tänatud: 96 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Veel puid alla. Auto pargib öösiti soojas, (päris) külmkäivitused on vaid töölt koju sõites. Tüüpiline päev on 2x25 min sõitu. Webastot pole. Akul jookseb 8. aasta, sellest Eestis 4. talv. On see geelaku kohta ok või mitte... Laenasin 3,5 A agm-laadija. ~ 3h pärast vaatama minnes näitas "täis".
-
- Postitusi: 924
- Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
- Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
- Asukoht: Kohatu
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Näide eilsest - hommikul -29C, 2 diislit sai käima meelitatud, mõlemaga sõidetud 100km (ca tund), praegu viskasin ühele laadija peale - näitas 12,1V
Laadimine on korras - 14V. Ehk siis 2 käivituse järgselt ei suuda tunnike sõitu akut laadida. Õhtul viskan laadija teisele ka peale, eks näis mis nr seal vastu vaatab.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2488
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 181 korda
- Tänatud: 340 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Ma ei ole pidanud enda autode akusid kunagi järel-laadima. Täis/tühi kontroll käib läbi käivitamiste: käivitub=on täis, ei käivitu=tühi
Autod seisavad õues, sõidavad kuidas juhtub (minul tööle 30min, naisel 15..20). Akud kestnud kõik >=10a
Laadija on olemas isegi (motikale olen talvel 1x kuus külge pannud 2-3 tunniks), aga selle ainus "väljund" (peale kaablitesse mineva U ja I) on surin seega ma ei tea kas laadimisel ka mingi mõte oleks või mitte .
-
- Postitusi: 424
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 106 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Ei saa ju ühe vitsaga lüüa... pigem ikka RTFM ("read the fu...ng manual")
juhendid on nõrkadele - ütleb eesti mees
Oleneb ju ka mis aku, millisel masinal e. kuidas masin akusid laeb ning kontrollib. Lisaks uuematel masinatel on vaja õige aku peale panna, või ajule selgeks teha mis akuga tegu. Muidu on oht, et kas üldse keeldub akuga suhtlemast või keedab aku lõhki.
Kui aku ei täida oma ülesannet, siis vaata kui vana akuga tegu, kontrolli masinale sobivust ja kontrolli laadimist ning järgi masina kasutusjuhendist kirjutatut.
Pole vist mõtet seda aku komejanti siia foorumisse tekitada, targemad saavad sõna võtta seal:
https://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=47220
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Re: Rumalad või segased küsimused jms
bitter kirjutas: ↑19 Veebr 2021, 11:54Veel puid alla. Auto pargib öösiti soojas, (päris) külmkäivitused on vaid töölt koju sõites. Tüüpiline päev on 2x25 min sõitu. Webastot pole. Akul jookseb 8. aasta, sellest Eestis 4. talv. On see geelaku kohta ok või mitte... Laenasin 3,5 A agm-laadija. ~ 3h pärast vaatama minnes näitas "täis".
Sellepärast ongi olukord hea (kui reaalselt ikka ongi aku piisavalt täis ja probleeme ei ole, mitte ainult ei näita, et on täis), et aku seisab öösel soojas ja siis hommikul sõitma minnes laeb vabalt selle 25 min-ga ära. Ja retro puhul on kohe vastupidine näide võtta, kus aku seisab külmas ja ei ei laegi end päris normaalselt täis.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7185
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1853 korda
- Tänatud: 511 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
bitter kirjutas: ↑19 Veebr 2021, 11:54Veel puid alla. Auto pargib öösiti soojas, (päris) külmkäivitused on vaid töölt koju sõites. Tüüpiline päev on 2x25 min sõitu. Webastot pole. Akul jookseb 8. aasta, sellest Eestis 4. talv. On see geelaku kohta ok või mitte... Laenasin 3,5 A agm-laadija. ~ 3h pärast vaatama minnes näitas "täis".
Ma ei hakakaks isegi mõtlema, et kas on vaja uut akut või mitte ja läheks ostaks kohe uue aku. 8a on juba väga hästi kestnud aku ja see enam oma algset mahtu ei saavutagi, lae palju tahes. Ilmselt on seal mingi 60-70% selle aku algsest mahust kasutusel. Füüsika valdkonnast valemit kahjuks mõne kaasamõtleja jaoks ei ole selle kohta võtta
Soovitada julgen Banner akusid,mis on viimasel 3-4 aasta jooksul kasutusel ettevõtte autodel ja ka tuttavatele olen neid sõidukatele soovitanud. Varta ja Bosch(mis täna on suht sama aku igaljuhul olenemata kallimast hinnast samag vastata ei suuda.
Motoral on hulgimüüja ja on autopoodides olemas
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Mode
- Postitusi: 810
- Liitunud: 05 Mai 2015, 21:54
- Tsikkel: honda putukas :P
- Asukoht: Tartu / Pohjanmaa
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 15 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Soome külma akutestis pani varta bannerile ära. Aga võitjaks tuli trane. Trane akusi kasutavad soomes ka kõik politsei, kiirabi ja päästjate masinad. Endal kogemus puudub. Tuttav oma autopoes lõpetas varta müümise kuna koguaeg tagasi saatmised ja alati kasutusviga. Boschi müüb edasi ja sellega väidetavalt vähem probleeme. Endal aasta vana Varta aku ja rahul.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Eriti ei usu igasuguseid teste, saab seal ikkagi näidata seda mida näidata soovitakse (mille eest makstud on). Ilmselt politsei, kiirabi ja pääste jaoks oli tehtud hange ja selle firma akudega pakkumine võitis hanke.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7185
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1853 korda
- Tänatud: 511 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
kaimex kirjutas: ↑19 Veebr 2021, 15:31Soome külma akutestis pani varta bannerile ära. Aga võitjaks tuli trane. Trane akusi kasutavad soomes ka kõik politsei, kiirabi ja päästjate masinad. Endal kogemus puudub. Tuttav oma autopoes lõpetas varta müümise kuna koguaeg tagasi saatmised ja alati kasutusviga. Boschi müüb edasi ja sellega väidetavalt vähem probleeme. Endal aasta vana Varta aku ja rahul.
Ma tegelikult pidasin silmas mitte seda kui hästi mingi aku käivitab(kõik nad käivitavad kui auto ja aku korras) vaid seda, kaua nad kestavad. Varta on peale Bosch-i kätte minemist tagasikäigu teinud. Banneri puhul on ka positiivne garantiiajal tkkinud brobleem, kus asjaga tegeleti. Anti uurimise ajaks asendus aku ja siis kui selge,et akus oli viga ,anti uus aku. Paarikümnest ostetud akust küll ühega juhtus, aga luges suhtumine ja probleemi lahendamine. Politsei vast AGM akusid ei kasuta.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1935
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Riihimäki
- Tänanud: 136 korda
- Tänatud: 178 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Puhas maamehelik loogika! Asi toimib või siis mitte.
Külmast ilmast veel sellevõrra et plokisoojendus aitab päris palju, olgu siis elektriline või kütusega töötav. ( Enda autos viimane )
Starterile tunduvalt kergem. Läks ilusti -26 käima kui sai 15-20 min eelsoojendust.
Hiljem lisatud Urmase postitusest lähtuvalt- mul soojendab mõlemat, kuni 40 kraadini, käiva mootoriga on piiriks 60
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7185
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1853 korda
- Tänatud: 511 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Vint kirjutas: ↑20 Veebr 2021, 16:31Spoiler
Puhas maamehelik loogika! Asi toimib või siis mitte.
Külmast ilmast veel sellevõrra et plokisoojendus aitab päris palju, olgu siis elektriline või kütusega töötav. ( Enda autos viimane )
Starterile tunduvalt kergem. Läks ilusti -26 käima kui sai 15-20 min eelsoojendust.
Mersul webasto soojendab ainult salongi ja käivitus peale seda,kui webasto oli mingi 40-50min sees olnud täiesti vabalt ka -27 juures. Ma sõidan päevas vähemalt 100km(50+50) ,aga vahel ka rohkem. Auto on 4a vana ja aku tehase oma. Kordagi pole lisa laadinud ühelegi oma autole. Kui, vähemalt 4-5a või enam, vana aku ühel heal päeval enam autot ei käivita,siis kohe läheb uus aku paika.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 3187
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 192 korda
Re: AGM akule lisalaadimist külmaga?
Mersul webasto soojendab ainult salongi ja käivitus peale seda,kui webasto oli mingi 40-50min sees olnud täiesti vabalt ka -27 juures
Ee,see lause selgitab siis nüüd mida?Kas neil kolmel faktil mingi omavaheline seos ka on?Ei nori aga ei oska neid kuidagi kokku viia.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.