Husky 701, KTM 690 Enduro
-
- Postitusi: 1455
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 291 korda
- Tänatud: 233 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Dunlop D952 ehk Karu rehv ette on tõesti väga hea igal pinnasel.
Taha on väga palju valikuid, ise olen järjest rohkem klotside teed läinud - kulub kiirelt aga lahedam on pehme sisse minna.
Minu ‘19 aasta iste on täitsa hea aga tuli on ikka jama - panin Cyclopsi LED lambi + sel talvel lisan veel pisikesed kaug- ja pooltule Mayak Labsilt.
Kaitsmeid võiks kindlasti rohkem olla. Käerauad, põhjakaitse ja siduri poolele väike carbon (jube lihtne on piduripedaaliga sidruni juurest õli välja kukkuda).
Lühemad lingid sidurile ja pidurile + laiemad jalarauad oleks lahe lisa, mille keegi võiks mullegi aprilli lõpus sünnipäevakingiks tuua
2.5cm lenksu alla kõrgendust on enamustele väga lihtne ja mõnus täiendus (mulle meeldib nii).
Tuuleklaas KTMist - maanteel oluliselt parem. Maksab umbes 110.-
Rutska soojendused?
Mul on originaal sumpa, sest mulle meeldib vaikne. Aga muidu Akral on päris hea sumps (vähemalt vanemale mudelile, ma seda uut versiooni ei ole töös näinud).
Õhufilter on natuke kehvik - maanteele sobib see paberfilter hästi aga mitte tolmu sisse. Powerparts Švammfilter, mida ma kasutan, on üsna keskpärane... Rade pakub lisapaaki ja sellega koos švammfiltri komplekti, mis on minu arvates oluliselt parem, kui KTMi enda variandid.
Kas sai piisav loetelu? Siit tuleb juba ratta hind kokku, kui veel pagasi ja GPSi ka juurde liidad
Edu!
Anna märku kui küsimusi on.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.