Turist T200 1974


morse
Postitusi: 1455
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 291 korda
Tänatud: 233 korda

Re: Turist T200 1974

Lugemata postitus Postitas morse »

hmm kirjutas: 08 Veebr 2021, 14:04

Kindlasti sättisid JAWA karpa just -20-ga sõitmisele e. muutsid nõela asendit 1 sälk madalamaks.

Kaudselt on antud teemaga täitsa seotud, kuna Turist siin ka päris hästi ei käinud ja ega päris kindel olla ei saa, et on siis kütuse viga või mis.

Jawal ma jah, tegin ühe klõksu võrra tavapärasest rikkamaks (ehk siis tõstsin nõela, ehk panin klambri ühe vahe võrra alumisse astmesse). Oleks võinud vist veel ühe astme võrra panna. Ma saan aru, et mägedes vahetati lausa düüse, et käiks... Teised Jawad käisid nädalavahetusel tehaseseades probleemideta (634 ja 638, mul endal on 634). Ja Uralid ja Izh ja Dnepr, need käisid ka ilma karpat näppimata. Ma kardan, et mul ikka mingi ikaldus seal oli. Nagu öeldud, siis sarnane asi on varem ka olnud ja viga oli paagi korgis ning kraanis.

See on ka põhjus, miks ma siin teemaalgatajat filtritest loobuma utsitan jne... Sain jälle ise tunda kah, kuidas on sõita, kui masin õigelt ei käi.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”