Turist T200 1974

Kasutaja avatar

Teema algataja
Turist
Postitusi: 1332
Liitunud: 06 Mär 2020, 17:09
Tänanud: 100 korda
Tänatud: 213 korda

Re: Turist T200 1974

Lugemata postitus Postitas Turist »

morse kirjutas: 08 Veebr 2021, 13:02

Minu kogemuses sellised filtrid, nagu fotol, ei toimi. Takistavad voolu.

Ilmselt viskan vahelt välja kuna paak tundub üsna puhas olema ja sinna filtrisse pole midagi tulnud ja piisab vast kraanis olevast sõelast küll.

hmm kirjutas: 08 Veebr 2021, 08:06

Seal kraani juurest võib vabalt vooliku kinni vajutada - ka tulevikus.
Pigem paneks sinna nurk ülemineku või kui KR12 kraani laadset toodet tahad kasutada, siis sobiks ka analoog, millel kaks väljundit. Ühe paned pimedaks ja kasutad teist. Sellel kraanil on juba mõnus nurk sees, et vooliku kinnivajutamist igal juhul vältida.

Tundub selline kahtlane koht küll. Seetõttu paningi varasemalt sealt pleki alt, et siis poleks nii järsk keeramine.
Kraan võiks sama jääda, vaatan äkki on kusagilt saada mingit sellist põlve, mis selle vooliku mõõduga sobib (mõlemalt poolt läheks voolk põlvele peale), siis lõikaks kraani küljes oleva voolikulõigu nii lühikeseks kui saab, et sinna kohe põlv külge panna.

urmas66 kirjutas: 08 Veebr 2021, 10:07

@hmm see paak ning porikas ei liigu omavahel vaid on ühe ja sama raami küljes kinni ehk kui kraan on õigesti paigaldatud ja porikas ka, siis pole sinna midagi vaja vahele panna.

Siin vist on mingitel aastakäikudel erinevusi- vanematel paak ei tõusnud koos kapoti tõstmisega? Mul tõuseb (ikka seda paaki koos nn. kapotiga mõtlen :lol: )

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”