Turist T200 1974

Kasutaja avatar

Bad Boy
Postitusi: 526
Liitunud: 03 Apr 2007, 09:24
Tsikkel: jah
Asukoht: siin ja seal
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Re: Turist T200 1974

Lugemata postitus Postitas Bad Boy »

See nõrk küte pealevool sellel masinal pole uus teema.. paak on liiga madalal ja voolik liiga pikk.. lisaks segab miski plekist asi kah sel voolikul normaalselt kulgeda.. kui paned lyhema vooliku siis kapoti ülestõstmisel rebid selle karpa kyljest lahti, sumpa jookseb kah sobivalt just sellel kyljel ja põhjust kapotti üles tõsta sel masinal leidub :D
Mingitel mudelitel on tehas üritanud seda viga parandada ülerõhu tekitamisega paagis. seda tehti selliselt et mootori jahutus kohast umbes sealt kus stokis syytepool on tuli voolik otse spets kohta paagil ja kui mootor käis siis tekitas sinna miski surve.. tegemist võis olla ka prototyybiga aga miski jutt ja pildid jäid kunagi silma..
Ma oma pardil kraani seest kiskusin kõik filtrid välja, vooliku tegin nii lyhikeseks kui saab ja nii et vaja kyljest võtta enne kyi kapott yles läheb (mida ma vahest olen ka unustanud teha :D ) ja panin pisikese võrguga disla filter vahele, mida tuleb kah kord aastas kindlasti vahetada kuna bena sulatab seda võrku kokku pika aja peale.. aga niimodi kannatab sõita kuni mingi 3L loksub põhjas nii et üritan ikkagist paagi täis hoida..

kui saladus pole siis mis pumba ja kust tellisid?
kyi juba seda teed lähed siis asenda kraan mõne vabajooksu kraaniga ja pane elektriline klapp vahele sest karpa nõel kohe kindlasti ei pea nendel vanadel karpadel..,

_________________
Just Do it,

http://badtolka.tumblr.com

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”