Turist T200 1974
-
Teema algataja - Postitusi: 1330
- Liitunud: 06 Mär 2020, 17:09
- Tänanud: 100 korda
- Tänatud: 213 korda
Re: Turist T200 1974
On varem ka selline kahtlus olnud, et bensiin alati hästi ei taha jõuda karburaatorisse. Paagi ja karburaatori kõrguste vahe on väike ja ilmselt olukorda mõjutab ka vooliku pikkus ja kuidas see täpselt jookseb, ega voolik pole originaal enam. Mul oli voolik niimoodi, et vahepeal enne karburaatorisse jõudmist teeb väikese jõnksu ka karburaatori ühenduskohast allapoole. Tegelikult ongi suhteliselt raske niimoodi panna, et kordagi natukenegi allapoole ei lähe. Filter on ka vahele pandud mul, võibolla ilma filtrita oleks parem.
Täna olin tunnistajaks sellisele juhusele, et paagis oli 5 L bensiini, aga karburaatorit üle ujutades ei tulnud tilkagi. Esialgu mõtlesin, et kraan on umbes, aga prooviks lasin vooliku kaudu paagi tühjaks ja jooksis küll, mõlemast kraani asendist (nö. tavaline ja reserv), samas üsna kaua jooksis seda 5 L ja mitte nö. täie voolikuga, eriti arvestades seda, et voolik oli praktiliselt otse alla suunatud, mitte ainult natuke paagi alumisest pinnast nagu karburaatori küljes olles. Karburaator õnnestus üle ujutada siis kui "kapott" (koos paagiga) oli üles tõstetud. Ja pärast kui all oli, siis hakaks mingi aja pärast tunduma, et ei tule jälle hästi peale. Peaks vist ikka filtri vahelt ära võtma ja siis proovima.
Variant oleks ka, et paneks karburaatorite jaoks mõeldud madalarõhulise bensiinipumba vahele. Ei tea ainult kui hästi selline nõelklapp peab, see ei ole kummist otsaga, vaid metallist nõel on metallist pesas.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.