Amordi ja kiigepuksid tööstusplastist
-
Teema algataja - Postitusi: 464
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 121 korda
Re: Amordi ja kiigepuksid tööstusplastist
No jah... korraks jäin mõttesse selle C3 laagri osas... aga oli riiulist saada ning ei pidanud tellima. Seal C2 oleks jah parem.
Kinnistel on SKF määre sees küll, kuid need laagrid on kiigepukside kasutuses, siis pöörlemist ei ole. Kogu laager pöörab ennast siis 1-30 kraadise vahemikus vastavalt kiige liikumisele.
See, et ma originaalmäärde laagrist kõrvaldan on CRC määrde tehnilise kirjelduses toodud soovitus, et tagada just selle paksu määrde parem töö.
Originaalmääre on mõeldud ju ikkagi pöörlevale laagrile ning kogu oma pöörete vahemikus ja tempreatuuril... ei hakkaks ootama, millal vaja määret vahetada/lisada jne.. kohe alguses paks määre sisse. See CRC määre on ikka korralik paks kleepuv mass, mida olen juba 3a. kasutanud just ratta rummude siseste elementide ning kaeluskaussides olevate lahtiste kuullaagrite kaitseks/töös hoidmiseks (nendes kohtades kus vesi/niiskus pääsevad matallile ligi ja ei ole kiiret pöörlemist/hõõrdumist. Paksema (rasketes tingimustesse mõeldud ilmastiku kindlama) määrde sinna panen ongi just sellepärast, et laager muutub ju puksiks... ning ehk leevendab oluliselt lööke C3 tulenevalt.
CRC määre on mul lihtsalt olemas - panin ka traaversi laagritele (kausides kuulikesed) selle määrde.
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.