Amordi ja kiigepuksid tööstusplastist
-
Teema algataja - Postitusi: 464
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 121 korda
Re: Amordi ja kiigepuksid tööstusplastist
Jah, kiik on sama ehitusega nagu viidatud 3D mudelil.
Detailid on nii:
Ratas on kiigesuhtes siis paremal ja jõud väänavad kiigepuksi kohalt ikka mõnusalt. 80-90% juhul on amordivarras velorexidel kõver (nii on vanad mehed väitnud) aga kuhu poole - ei tea, mul õnneks sirge.
Sirge amordivarda põhjus vist selles, et amordivardal oli alumine kolb lahti tulnud ning varras sai pingevabalt liikuda e. mitte töötada.
Kiigepuksidena 2x 6203 laagrit + vahepuks annavad võllil ka ju natuke üles alla liikuma, kui nüüd see sõlm jäigemaks teha tööstusliku plastiga... ehk hakkab kuskilt ohtlikumast kohast midagi väänama?
Iseenesest laagrite vahetus seal sõlmes pole nüüd teab mis suur töö 30min ja tehtud (kui peaks uuesti vahetust tegema).
Minu kasutuse suhtes peaks see korv nüüd sõitma nõks siledamatel teedel, ning kinnised laagrid ei lase liival kuulide vahele trügida... ehk laagrite säilivus peaks olema oluliselt pikem. Samas võin laagri sisse ka alati rohkem tugevamat määret sisse lüüa.
Amordile alla saab puksi küll, üles... eks pea vist etrast mingi puksikummi võtma.
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.