Amordi ja kiigepuksid tööstusplastist


lauri.j??rgen
Postitusi: 50
Liitunud: 12 Juul 2016, 17:54
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 5 korda

Re: Amordi ja kiigepuksid tööstusplastist

Lugemata postitus Postitas lauri.j??rgen »

https://grabcad.com/library/jawa-cz-kyv ... orex-560-1

Kui sul see kiik on sarnase ehitusega nagu lingil näidatud 3d mudelil, siis

Amordi silmades on kummipuksid peamiselt selleks, et anda amordile liikumisvabadust ja võta amordivarrelt vähemaks paindepinget. Kui asendad selle liiga jäiga puksiga, võib juhtuda, et amort hakkab varem lekkima. Kui sa sinna uut puksi projekteerid peaks see töötama natuke nagu šarniir - radiaal suunas üpris jäik, aga peab võimaldama võllil mõningase nurga alla painduda.

Need kiige laagrid võtavad vastu momendi, mis tuleb ratta offsetist nende laagrite suhtes. 6203 on üpris kitsas laager võib olla plast puks töötaks võib olla mitte, ei oska öelda, tundub natsa õhuke. Kui siseavad loperguseks kuluvad, üks üles teine alla, siis hakkab amordivarrele veel enam paindepinget mõjuma ja see küpseb veel kiiremini läbi.

Ma kasutaks kuullaagreid ja treiks amorsi puksi tervenist mingist sarnase kõvadusega kummist nagu on tehtud teine. Metallpuksi on vaja enamsti kummipuksi sisse selleks, et polt kinni püsiks.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”